اخبار

همکاری پست بار و هم آوا

هم آوا سامانه ای با هدف افزایش قدرت، دقت، سرعت و هم‌افزایی برای نیل به اهداف نوین خود در حمایت از زیست‌بوم استارتاپی و نوآوری ایران با ادغام برخی از بازیگران اصلی زیست‌بوم کارآفرینی کشور شامل شتاب‌دهنده آواتک در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات، شتاب‌دهنده شزان در حوزه فناوری‌های همگرا، فضای کاری اشتراکی زاویه و نوآوا ارائه‌کننده‌ی راه‌کارهای رشد به کسب‌وکارها در محل کارخانه نوآوری آزادی راه‌اندازی شده‌است. چارچوب فکری هم‌آوا بر مشارکت و همکاری، اخلاق‌مداری و الهام‌بخشی استوار است.

این مجموعه، از ابتدای مسیر تبدیل ایده‌های نوآورانه به کسب‌وکارهای موفق و اثرگذار، همراه و حامی کارآفرینان است. در طی این راه، هم‌آوا چهار نوع سرمایه دانشی، اجتماعی، اعتباری و اقتصادی را در اختیار این افراد قرار می‌دهد تا به آنان در تحقق آرزوهایشان برای ساختن جامعه‌ای بهتر یاری رساند.

در تازه ترین اقدام همکاری های پست بار این سامانه با هم آوا همکاری خود را آغاز نموده تا بیش از پیش در خدمت رسانی سریع و با کیفیت پیشگام عرصه حمل و نقل باشد.

پستکس با عرضه خدمات آنلاین پستی از درب تا درب، در شرایط شیوع کرونا و با استفاده از خدمات شرکتهای پست -پست بار،پرشیا، چاپار، اسنپ باکس، PDE، DTS، TPG، یارباکس و پستکس پلاس با جذب 4000 مرسوله در روز در پلتفرمی که میتواند خدمات پیشگرایه، پسکرایه و COD در قالب پرداخت امن ( با استفاده از سامانه شاهین با همکاری هم آوا ) مبدل به یک زیر ساخت قابل اعتماد برای شهروندان برای رسیدگی به امور پستی بدون خروح از خانه و ارسال مرسولا پستی به 59 میلیون کد پستی به اقصی نقاط ایران گریده است.

? اگر فعال پستی هم هستین میتونید با مبلغ کمیسیون خوب نماینده ما بشید.

تلگرام:
iranpostex@
اینستاگرام:
https://instagram.com/postex.ir
سایت:
www.postex.ir

تلفن تماس:
?02191300150

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا