top

بازاریابی و تبلیغات و نقش سرویس های پستی در آن

در دنیای امروز و با شروع عصر ارتباطات، تجارت الکترونیک توانست الگوهای تجاری را تا حد زیادی تغییر داده و تعاریف جدیدی از تبلیغات و بازاریابی ارائه دهد. لیکن هنوز هم میتوان گفت: «به زبان ساده، به اعمالی که باعث انجام فعالیتی از سوی مشتری می‌شوند که برای کسب‌وکار سودمند است بازاریابی گفته می‌شود. بازاریابی همه استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی را در بر می‌گیرد که شرکت‌های مختلف با بهره برداری از آن‌ها در جهت پیدا کردن جایگاهی برای محصولات و خدمات خود در بازار و ترغیب مخاطب هدف به خرید تلاش می‌کنند.»

بازاریابی

اصول بازاریابی

محصول (Product)، قیمت (Price)، ترویج (Promotion) و مکان عرضه و توزیع (Place) چهار «پی» معروف در بازاریابی هستند. بهینه سازی در هر یک از این مراحل منجر به بازاریابی و عرضه بهتر محصولات خواهد شد.

مراسلات پستی و ارائه محصول

ارسال به عنوان آخرین گام در زنجیره تامین می‌تواند در قیمت گذاری، مکان عرضه و توزیع و حتی ترویج، نقش بسزایی داشته باشد. با ارسال امن و سریع عرضه محصولات در تمام نقاط دور یا نزدیک امکان پذیر خواهد شد. و بدین ترتیب محدودیت ها در مکان عرضه و توزیع از بین رفته و روند ارائه محصولات بهبود خواهد یافت.

بخشی از هزیه های تمام شده کالا به دلیل هزینه های ارسال می‌باشد. با ارسال ارزان و با کیفیت، قیمت تمام شده برای مصرف کننده کاهش یاقته و پر واضح است که قیمت نازل می‌تواند بهترین تبلیغ محسوب شود.

خدمات لیبل و بهینه سازی در ترویج محصول

چاپ لیبل برای محصولات پستی می‌تواند در تبلیغات مستقیم شرکت ها موثر باشد. شرکت پستکس در همین راستا، ضمن ارائه خدمات بسته بندی و ارسال درب تا درب، با فراهم آوردن امکان چاپ لیبل برای مشتریان، فرصتی مناسب برای بازاریابی و انجام تبلیغات مستقیم ایجاد کرده است.

برای استفاده از این سرویس کافی است که مشتریان در هنگام ثبت سفارش، گزینه مورد نظر را انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. شرکت پستکس در همین راستا، ضمن ارائه خدمات بسته بندی و ارسال درب تا درب، با فراهم آوردن امکان چاپ لیبل برای مشتریان، فرصتی مناسب برای بازاریابی و انجام تبلیغات مستقیم ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا