آموزش های کاربردیاخبار

روشهای جدید ارسال سریع

ارسال سریع یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهای بشر امروزی است که این امر نیازمند شیوه ها و راهکارهای نوینی است که در این مقاله به آن ها می پردازیم.

روشهای نوین  ارسال و حمل  کالا چگونه به افزایش فروش  فروشگاه های آنلاین کمک می کند؟

یکی از علت های  نارضایتی مشتری،  برای خرید آنلاین، نبود ارسال سریع کالای خریداری شده است است. هزینه های بالای ارسال و حمل و نقل کالا و همینطور نداشتن اعتماد مشتری، به فروشگاه ها  از مواردی هستند که باعث نارضایتی مشتری می شوند. به همین دلیل فروشگاه های آنلاین می توانند با بالابردن سطح کیفیت ارسال کالا و رفع موارد و موانعی که سبب عدم رضایت و در نهایت خرید مشتریان می شود، فروش خود را افزایش داده و زیاد کنند.

روند ارسال کالا

روند ارسال کالا، درخواست مشتری ها از فروشگاه آنلاین شما، و توانایی فروشگاه آنلاین شما ، از جمله : وضعیت مالی ، نیروی انسانی ، و تعداد مرسوله های پستی می باشد.

برای فروش بیستر و بهتر، فروشگاه های آنلاین باید روش ها و گزینه های متفاوتی را برای ارسال سریع کالا به مشتری خود پیشنهاد بدهند. بهترین روش برای پاسخ به نیاز مشتری، و جلب اعتماد و رضایت مشتری،  برقراری ارتباط قوی با آن ها می باشد. با این روش، فروشگاه ها متوجه می شوند که سرعت ارسال  و حمل کالا، هزینه های ارسال  و حمل و نقل کالا ، و نحوه ی دریافت کالا برای مشتری ها بسیار مهم است است.

ارسال سریع کالا یکی از مهمترین بخش های هر فروشگاه آنلاین

ارسال کالا یکی از مهمترین بخش های هر فروشگاه آنلاین و یا خرده فروش کوچک است،  که با کمی خلّاقیت و تحقیق در مورد رقبای خود می تواند بهبود بیابد، این شرکت ها باید برای اطمینان از به روز بودن روش های ارسال کالای خود ، حداقل یک بار در سال وضعیت بازار را مورد بررسی و تحقیق قرار بدهند.

هنگامی که روش ارسال سریع و حمل و نقل کالای  خود را انتخاب و برنامه ریزی کردید، به صورت واضح این روش  را در وب سایت خود توضیح دهید. استراتژی حمل و نقل و ارسال  کالا باید در سایت نوشته شود تا مشتری ها بتوانند آن را بخوانند.

در هر صفحه از سایت ، در قسمت عنوان متن و لینک به صفحه ی روش های تحویل کالا ثبت نمایید.

در صفحه ی محصولات اطلاعات خوبی، از جمله موجودی کالاهایی که دارید، زمان ارسال و هزینه های ارسال کالا باید آماده کنید.

روش های ارسال سریع کالا باید به صورت واضح و دقیق در صفحه ی  پرداخت،  و همچنین سبد خرید ثبت شده باشند.

تخفیف

دادن تخفیف در ارسال کالا ، یکی از بهترین ابزارهایی است که هر فروشگاه آنلاینی در اختیار دارد. برای جذب مشتری و افزایش فروش،  در مدت زمان کم، فروشگاه های آنلاین می توانند،  با ارائه روش هایی مثل: ارسال رایگان برای خریدهای بالای مبلغ مشخص شده مشتریان را به خرید از سایت خود  تشویق نمایید.

معمولاً اولین خرید آنلاین مشتری از سایت شما ،  حکم تست فرشگاه را دارد. پس فروشگاه های آنلاین،  برای جلب رضایت و وفاداری مشتریها می بایست کاملاً برنامه ریزی شده و منظم رفتار نمایند. به این صورت که تحویل کالا ، باید در زمان و مکان مشخص شده انجام شود، و همینطور کیفیت محصولات ارسالی،  دقیقاً مطابق توضیحات شما به مشتری باشد. البته این کوچکترین کاری است که فرشگاه آنلاین باید انجام دهد . در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکلی در ارسال کالا ، راه جلب اعتماد مشتری طولانی تر شده،  و نیاز به تلاش بیشتری خواهد داشت.

همچنین برای جلب رضایت و تشویق مشتری، و همینطورافزایش خرید مجدد مشتری از سایت،  در هنگام ارسال بسته میتوانید موارد این موارد را مد نظر داشته باشید:

ارسال سریع یک لیست،  از محصولات محبوب و پرفروش

ارسال یک کاتالوگ هیجان  برانگیز از محصولات فروشگاه

 ارسال پیشنهادهایی مانند:ارسال رایگان و یا ارائه ی کد تخفیف، در خرید بعدی

*********************************
لینک های مقاله:
لینکدین پست‌بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا