اخبار

مشاور مدیرعامل شرکت ملی پست ،منصوب شد

با حکم مهندس نعمتی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی پست،منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در حکمی که از سوی مهندس نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صادر شد، محمد مهدی بهرامی،  به عنوان مشاور مدیرعامل معرفی شدند.

بهرامی که فارغ التحصیل رشته ی مهندسی الکترونیک از دانشگاه شاهد است، دارای تجربه ی کاری در حوزه ی اتوماسیون صنعتی، فن آوری اطلاعات، امنیت فاوا و AVL می باشد. وی در شرکت های معتبری، به عنوان کارشناس راهبری و دبیر هیئت مدیره ،عضویت داشته است. ضمناً در گروه حصین به عنوان عضو کمیته ی توسعه کسب و کار، و عضو هیئت مدیره ،فعالیت داشته است.همچنین از دیگر فعالیت های ایشان، می توان به راه اندازی و راهبری کارخانه ی تولید کارت هوشمند ،در مجموعه حصین اشاره کرد. بهرامی عضو سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان بوده ، و هم اکنون نیزعضو انجمن بین المللی مهندسی برق ، و الکترونیک می باشد.

بازدید مدیرعامل از حوزه معاونت فناوری

در ادامه ی مراسم معارفه، مهندس نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ، به همراه زرگوش و قادری، اعضای هیئت مدیره و بهرامی مشاور جدید مدیرعامل ، از معاونت فناوری بازدید کرد، و در سخنانی ضمن تصریح بر نقش فناّوری اطلاعات ، در حوزه ی خدمات ارتباطی، بر ضرورت استفاده ی حداکثری از ظرفیت های این بخش، تأکید نمود.

وی در ادامه به ماموریت های جدید شرکت ملی پست، نیز اشاره کرد و افزود: پروژه ملی جی نف که پایه و اساس آن را فناوری تشکیل می دهد، یکی از اولویت های پست،  در سال های اخیر است،  که به دلیل ساختار پیچیده و درگیر بودن سازمان های مختلف، نیاز به عزمی جدی برای رسیدن به این هدف دارد.

مدیرعامل سپس به،  فراهم سازی زیرساخت های فناوری ، برای توسعه ی خدمات پستی پرداخت و گفت: اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته ، و با توجه به تغییرات مستمری،که در فناوری به وجود می آید، باید همواره برای بروزرسانی زیرساخت ها آمادگی داشت.

در این جلسه میرزایی معاون فناوری مدیرعامل نیز با ارائه ی گزارشی از کارهای در دست اقدام حوزه ی فناوری گفت: این حوزه به واسطه ی گستردگی جغرافیایی خدمات پستی ، و توسعه ی روزافزون سرویس ها، پروژه های متعددی را در مرحله ی اجرا و به روزرسانی دارد ، که از مهم ترین آنها می توان به پروژه ی ملی جی نف اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: پروژه ی ملی جی نف ، که در زمره پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی کشور نیز می باشد، به دلیل حجم کار و گستردگی آن نیاز به تشکیل ، یک واحد مستقل دارد.

در این جلسه بهرامی مشاور مدیرعامل،  نیز به نوع و ماهیت خدمات پستی،  پرداخت و گفت: نیاز امروز مردم ارائه ی خدمات نوین بر پایه ی فناوری اطلاعات است،  و اگر در این حوزه خوب و به موقع عمل نکنیم،  از بسیاری جهات ، عقب خواهیم ماند.

وی درآخر، اظهار امیدواری کرد،  بتواند منشأ اثر، در این بخش باشد.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا