اخبار

کمپین نفس راهکاری نو در شکست کرونا

اگر برای مبارزه با کرونا مشکل دارید به کمپین نفس بپیوندید؛

پیش از شروع مبارزه با کرونا و با حمایت هم آوا، پست بار شکل گرفت.که هدف آن ایجاد هاب پستی و تسهیل استفاده از خدمات پستی کشور، بوده است .


حال پس از گذشت 2 سال و با تشکیل کمپین نفس ، این سرویس به یکی از پرکاربردترین API لجستیک کشور تبدیل شده است. پست بار با استفاده از خدمات پست بار، چاپار، اسنپ باکس، PDE، TPG، یارباکس، پرشیا اکسپرس، BSW و پستکس پلاس هم اینک بیش از ۴۰۰۰ بسته در روز جابجا مینماید. این سامانه بی بدیل، در زمینه سرویس های حمل و پستی از درب تا درب در و امکان رهگیری لحظه به لحظه مرسوله، فضای کسب و کارهای مجازی را به آرامش بیشتری رسانده است.


در کشاکش مبارزه با کرونا و ضرورت انجام وظیفه اجتماعی و در مصیبت کرونا، پست بار در کنار ایثار و همدلی حاضرین در کمپین نفس قرار گرفته تا بتواند با تحویل به موقع مرسولات به اقصی نقاط کشور، با قیمت تمام شده انجام وظیفه نماید.
حال اگر چنانچه فردی در مبارزه با کرونا مشکل داشته باشد و یا میخواهد در عرصه مبارزه با کرونا حضور داشته باشد با عضویت در این کمپین ، در کنار او خواهیم بود.

با پست بار در خانه بمانید و از کرونا در امان باشید ، همچنین در تامین سلامت جامعه و برداشتن باری از دوش جامعه سلامت کشور نقش داشته باشید.

با پست بار از ارزان ترین خدمات پستی با ۱۵٪ تخفیف بهرمند گردید.

? اگر فعال پستی هم هستین میتونید با مبلغ کمیسیون خوب نماینده ما بشید.

تلگرام:
iranpostex@
اینستاگرام:
https://instagram.com/postex.ir
سایت:
www.postex.ir
تلفن تماس:
?02191300150

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا