اخبار

پست کارت سوخت های مانده از سال های گذشته را دوباره توزیع و پخش می کند

شرکت ملّی پست، کارت سوخت های برگشت داده شده،  به پست را در طی سال های( 1396 تا 1397 )که به دلایل مختلفی مانند تغییر مکان مالک، عدم حضور در محل، مخدوش بودن پاکت ها، و یا پیگیری نکردن مالکین، که به شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران بازگشت داده شده بود، دوباره توزیع و پخش خواهد کرد.

براساس این گزارش، به دنبال برگزاری جلسات متعدّد،  بین معاونت فنی سه شرکت ملّی پست، پخش فرآورده های نفتی و توسعه و پژوهش ناجی، قرار شد با اصلاح و فعّال نمودن حدود پانصد و بیست و نه هزار  فقره کارت سوخت، از طریق منطقه ی پستی جنوب شرق تهران، به عنوان مجری طرح، چرخه ی  توزیع و ارسال دوباره ی آنها به جریان بیفتد.

همچنین در توافقی که بین دو شرکت ملّی پست و پخش فرآورده های نفتی ایران صورت گرفت، قرار شد به منظور شفّاف سازی در مورد هزینه های پرداختی، از سوی متقاضیان، بر روی پاکت کارت های سوخت خودروهای نوشماره، توضیحی با این عنوان «مالک محترم، لطفا در ازای دریافت این کارت سوخت، مبلغ یکصد هزار ریال ، به عنوان هزینه ی صدور، به مأمور پست تحویل نمایید. این هزینه مربوط به شرکت نفت می باشد»، چاپ و منتشر شوند.

ضمناً با توجه به باطل شدن حدود یکصد هزار فقره کارت سوخت ، از طریق شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران، این تعداد از چرخه ی توزیع و پخش خارج شده،وسایر کارت های باقیمانده ، با توجه به اطّلاعات داده شده ،از سوی شرکت ملّی پخش، در حال اصلاح وآماده سازی جهت توزیع و پخش است.

همچنین شرکت ملّی پست به منظور تسهیل دسترسی مالکین ، به وضعیت کارت ها ی سوخت، با اندکی تغییر در شکل ظاهری سایت پست، فرم های مرتبط با پیگیری این کارت ها را،  در صفحه ی اصلی سایت قرار داده است، واطّلاعات کارت های سوخت همزمان با آماده سازی آن ها،  به صورت روزانه، در این سامانه قرار می گیرد.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا