Uncategorized

زمان ارسال مرسولات پست بین الملل

عملکرد پست بین الملل چگونه است

پست بین الملل با عملکردی سریع یکی از خدمات جدید از طرف پستکس است.تحویل و ارسال مرسولات خارجی بر اساس قوانین و تعرفه های بین المللی انجام می گیرد. ارسال مرسولات پستی به خارج از کشور با استفاده از خطوط هوایی انجام می گیرد. به همین دلیل در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین خطرات مثل گم شدن به مقصد خواهد رسید.

پست خارجی به علت محدودیت هایی که در قوانین امنیتی و بین المللی وجود دارد از مراحل و حساسیت ها و ارزیابی بیشتری در مقایسه با پست داخلی برخوردار است. مرسولات خارجی باید مسافت نسبتا طولانی را طی کنند به همین دلیل لازم است که از بسته بندی های ویژه ای برخوردار هستند. با استفاده از سرویس پستکس این فرایند بسیار ساده و آسان برای کاربران انجام می گیرد.

پست بین الملل

پستکس با استفاده از سرویس های مختلف سریعترین و کوتاهترین زمان ارسال را به وجود آورده است. افراد می توانند این فرایند را به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری انجام دهند. لازم است بدانید که ارسال کالاهای پستی خارجی باید دارای آدرس فرستنده و گیرنده باشد. لازم است که اطلاعات صحیح مرسوله که قرار است به خارج ارسال شود با دقت زیادی ثبت و ضبط گردد. این فرایند معمولا توسط مامور گمرک که در باجه مخصوص وجود دارد انجام می شود.

مراحل مختلف ارسال با پست بین الملل

در هنگام بررسی مرسوله های خارجی مامور گمرک عوارض گمرکی بسته را برآورد می کند. در این مرحله هزینه پستخارجی را مشخص می کنند. همه ی بسته ها و مرسولاتی که قرار است با استفاده از پست بین الملل ارسال شود باید بیمه شوند. در صورتی که ارزش مالی بسته ها از 80 دلار پایین تر باشد شامل تعرفه های گمرکی نمی شوند.

پست بین الملل در هر کشوری تابع قوانین خاص خود است. این قوانین ویژه باعث می شود که از ورود و خروج یک سری کالاهای و مرسولات پستی به کشور جلوگیری می کنند. این قوانین تقریبا در همه جا دارای تشابهاتی است اما در عین حال کشورهای مقصد دارای تفاوت های جزئی می باشند. بر اساس این قوانین در هنگام ارسال بسته های پستی به خارج از کشور باید بر اساس مقصد مورد نظر مجاز بودن واردات اقلام و کالاها را مورد بررسی قرار دهید. ارسال مرسوله های خارجی باید بر اساس این قوانین صورت بگیرد.

پست بین الملل

سخن پایانی

ارسال مرسوله های پستی در سامانه پستکس در همه ی ابعاد و حجم های مختلف در ابعاد گوناگون انجام می گیرد. پستکس امکان پوشش دادن 200 کشور را دارد. نکته قابل توجه در مورد ارسال مرسولات خارجی تخمین قیمت یا هزینه های پستی است. افراد می توانند با بارگذاری عکس های مربوط به کالاهایی که قرار است ارسال شوند و انتخاب شرکت پستی سرویس دهنده در مدت زمانی کمتر از یک ساعت از میزان هزینه ها اطلاع پیدا کنند.با استفاده از این راهکار می توانید از محدودیت ها و امکان ارسال مرسوله نیز مطلع شوید.اطلاعات فوق به وسیله ی یک پیامک به شما ارسال می شود. این پیامک حاوی یک لینک پرداخت است که شما را به درگاه پرداخت معتبر متصل می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا