آموزش های کاربردی

آینده صنعت پست

همان طور که فناوری موجب شده است که صنعت پست امروز نسبت به گذشته تغییرات فاحشی داشته باشد، در آینده شاهد تحولات بیشتری خواهیم بود. جهان به سمت حکمرانی کامل اینترنت و هوش مصنوعی بر تمام صنایع می رود و شاید روزی برسد که بدون وجود دستگاه های مدرن و پیشرفته کاری از پیش نرود، کالایی جا به جا نشود و بسته ای به مقصد نرسد.   

آینده صنعت پست
آینده صنعت پست

نیاز به سرعت بیشتر در پست محصولات

لجستیک با تغییرات زیادی تحت تأثیر فناوری رو به رو است. هر چه برای رفع نیاز مشتری خدمات بیشتر و سریع تری به او داده شود، در آینده نیازهای جدیدتر جایگزین نیازهای قبلی خواهند شد. در دنیای پرشتاب امروز، این شرکت های بزرگ نیستند که موجب حذف شرکت های کوچک می شوند، بلکه سرعت است که می تواند شرکت های کند را از رده خارج کند.

روزی بود که گیرندگان باید هفته ها منتظر می ماندند تا بسته ارسالی به دستشان برسد، اما با تغییرات شرکت ملی پست این مدت زمان مدام در حال کاهش است و حتی استفاده از وسایل مدرنی مانند پهپادها و خودروهای بدون سرنشین موجب شده است که این مدت به کمترین زمان ممکن کاهش یابد.

هزینه به خصوص در پست بین المللی از اهمیت بیشتری برخوردار است. علاوه بر این که فرستنده انتظار دارد بسته اش در سریع ترین و انعطاف پذیرترین حالت ممکن به دست گیرنده برسد، دوست دارد که هزینه کمتری نیز بابت آن پرداخت کند.

آینده پر سرعت پست

کاربرد هوشمندانه از فناوری های جدید مثل تحلیل داده ها، خودکارسازی و اینترنت فیزیکی در انواع خدمات پستی از جمله رهگیری بسته ها و پست بانک،خواسته ای است که امید است به زودی محقق شود.

آینده صنعت پست
آینده صنعت پست

وارد شدن اینترنت فیزیکی در امور پستی منجر به وضع استانداردهایی برای اندازه بسته ها خواهد شد. شرکت های نوپا نقش تعیین کننده ای در ورود تکنولوژی در صنعت پست خواهند داشت. استارتاپ ها همواره به دنبال راهی متفاوت برای حل مشکلات هستند. در آینده شرکت ها برای استفاده از تکنولوژی سرمایه گذاری بیشتری را صرف خواهند کرد، زیرا می دانند که نتایج بهتری را خواهند گرفت.

پستکس و پستبار با ارائه خدمات پستی آنلاین به صروت درب تا درب و خدمات گسترده پستی از جمله خدماتی مانند سابکس و امنیتو نقش خود را در این تکنولوژی ایفا کرده است  

شرکت های پیشرو می توانند با به کارگیری فناوری های مدرن و مطالعه بر روی فناوری های آینده روز به روز بر سرعت خدمات دهی خود بیفزایند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا