اخبار

استاندار اصفهان خواست تا در بخش گردشگری ، خدمات پستی گسترش پیدا کند

استاندار اصفهان در دیدار با مدیر کل پست این استان، گسترش دادن خدمات پستی به گردشگران خارجی را،  در مراکز توریستی و گردشگری توصیه کرد.

 رضایی ضمن تشکر، از خدمات حمل و نقل و ارسال مرسولات عالی پست، در طی سالهای اخیر، افزود: خدمات پست خارجی،  یکی از مهمترین نیازهای خدمات در شهر توریستی مثل اصفهان است ، که واجب است، تا مدیران و مسئولان به این موضوع مهم، توجه ویژه ای کرده و زمینه ی دسترسی سریعتر و راحت تر به این خدمات را فراهم کنند.

ایشان رعایت حقوق شهروندی، دادن خدمات در بخش فنّاوری و ابزارهای هوشمند، ، جلب زیاد رضایت مردم ، در بحث کمی و کیفی خدمات مورد نیاز را بسیار مهم تلقی کرد و اظهار داشت: توسعه دادن خدمات پستی، باعث افزایش سطح رفاه و آسایش بیشتر شهروندان شده و رضایت آنان را به همراه  دارد.

مدیر کل پست اصفهان هم در این دیدار،  گزارشی از کارکردهای کمی و کیفی پست اصفهان، از ابتدای سال تاکنون ارائه داد ، و در ادامه به شرح برنامه های پیش روی استان در حمل و نقل و جابجتیی مرسولات پستی،  در ماههای پایانی سال و سال آینده پرداخت.

باقری به تغییر روش های پست ، از ارائه ی خدمات سنتی،  به روش های بروز و جدید اشاره کرد و افزود: شبکه پستی کشور با بهره مندی از پیشرفت های فناورای، خدمات هوشمند و جدید و بروزی  که به مردم ارائه خواهد داد، همواره در حال ارتقاء و بهبود بخشی بیشتر این بخش از خدمات است.

وی با تأکید به این که پست استان با ، رویکرد و نگاه جدید، به ارائه خدمات به مردم خواهد پرداخت، تصریح کرد: با گسترش سطح گفتگو ها،  با سایر سازمان ها و ارائه خدمات اجرایی به نیابت از این سازمان ها ، در مراکز و واحدهای پستی سطح کشور، نقش بی مانندی، در حذف سفر های غیر ضروری و کاهش آلودگی های زیست محیطی به دنبال دارد. 

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا