آموزش های کاربردیپست

امکان ثبت سریع سفارشات آنلاین مرسولات در شاپکس

 شاپکس یک پلتفرم حرفه ای برای ثبت سفارش سریع و آنلاین

شاپکس چیست و چگونه امکان ثبت سریع سفارشات را در خرید و فروش آنلاین به وجود می آورد؟ با استفاده از خدمات پلتفرم SHAPEX همه ی کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی می توانند به کار خود سرعت ببخشند. بیشتر افراد اعتقاد دارند که به کارگیری شاپکس در بیزینس آنلاین به عنوان یک نقطه عطف به شمار می رود.

استفاده از این پلتفرم باعث می شود که همه ی نیازهای یک شاپینگ آنلاین حرفه ای را مرتفع می کند. طراحی شاپکس به گونه ای انجام شده است که به اینتراکشن های اصلی یا تعاملات می پردازد. شما با استفاده از این پلتفرم می توانید بر سه بخش تولید، کنترل کیفیت و شخصی سازی که به عنوان پایه های اصلی کسب و کارهای اینترنتی است نظارت داشته باشید.

شاپکس در حقیقت از یک پلتفرم معمولی پا را فراتر گذاشته و با استفاده از پنل اختصاصی می تواند میزان رضایت مندی مشتریان، تنوع و فراوانی کالاهای موجود، خدمات انبار داری را به همراه خدمات معمول یک پلتفرم فروش حرفه ای را به کاربران ارائه می دهد.

 ثبت سریع سفارشات

پنل شاپکس چیست

شاپکس دارای یک پنل اختصاصی است که به شما امکان می دهد به سادگی مرسولات خود را به ثبت برسانید. با استفاده از این پنل امکان پیگیری فعالیت هایی مانند فرایند ارسال، جمع آوری را به همراه مراحل دیگر مانند چاپ فاکتور، اطلاع از بارکد گیری و توزیع و تسویه مرسوله را خواهید داشت.

پنل های SHPEX دارای قابلیت گزارش گیری هستند که مخصوص فروشگاه می باشد. این قابلیت باعث می شود که کاربر بتواند وضعیت و عملکرد فروشگاه را رصد کرده و مورد بررسی قرار دهد. یکی دیگر از ویژگی های پنل های شاپکس در کنار امکان ثبت سریع سفارش دسترسی به سیستم هوشمند تولید بارکد به صورت 24 ساعته است. در صورتی که به هر دلیلی بارکد تولید نشود،پنل به شکل کاملا اتوماتیک اقدام به دریافت بارکد از سرویس های مربوطه می کند. این امر سبب تسریع ثبت سفارشات می گردد.

 ثبت سریع سفارشات

چگونه سرعت ثبت سفارشات آنلاین را افزایش دهیم

پلتفرم شاپکس برای تسریع ثبت سفارشات شما امکان دسترسی به یک پنل اختصاصی را ایجاد کرده است. با استفاده از این قابلیت می توانید همه ی محصولات خود را در پنل اختصاصی تان بارگذاری نمایید. سپس آن را به مشتری عرضه کنید یا می توانید یک لینک اختصاصی را برای مشتریان در بیوگرافی قرار بدهید. به این شکل خریداران می توانند فقط با یک کلیک ساده یک لیست کامل از محصولات شما را مشاهده کنند. خریدار با استفاده از این روش می تواند به سادگی سفارش خود را به ثبت برساند و شیوه ارسال و روش پرداخت را نیز انتخاب کند.

شاپکس به شما این امکان را می دهد که درخواست های روزانه را سریعا مورد بررسی قرار دهید. همچنین قابلیت ارسال پیامک به شکل خصوصی و دسته جمعی را به خریداران ایجاد کرده است. با امکان دسترسی و رسیدگی به کالاهای ارسال شده امکان ثبت سفارشات و مرسولات را به شکل آنلاین افزایش می دهد. با استفاده از این روش امکان دسترسی به انواع روش های پرداخت وجود خواهد داشت.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا