Uncategorized

قوانین ارسال بار به خارج از کشور در PME

 آشنایی با PME و قوانین پست بین المللی

PME یا پست سریع بین المللی یکی دیگر از خدمات و سرویس های پستکس است که برای ارسال مرسولات استفاده می شود. در این شیوه ارسال پستی مرسولات را با استفاده از خطوط هوایی ارسال می کنند. در این شیوه ی پستی برخلاف سایر روش های پستی حمل مرسولات از حمل جاده ای و ریلی انجام نمی گیرد.

پست بین المللی خارجی یکی دیگر از سرویس هایی است که به وسیله شرکت پستکس در باجه های ویژه ی مخصوص مرسولات خارجی انجام می گیرد. مراحل دریافت، تحویل و ارسال مرسولات خارجی به وسیله PME بر اساس قوانین و تعرفه های بین المللی انجام می گیرد.

قوانین

شرح قوانین پست بین المللی توسط PME

PME برای ارسال بسته های پستی ملزم به رعایت قوانین خاصی است. ارسال مرسوله های خارجی به خارج از کشور بر اساس همه ی مرسولات پستی احتیاج به آدرس فرستنده و گیرنده دارد. بعد از آن اطلاعات دقیق مرسوله مورد نظر ثبت و ضبط می کنند. این فرایند اغلب توسط نماینده گمرک که در باجه ی پستی حضور دارد انجام می پذیرد. در این مرحله عوارض گمرکی مربوط به مرسوله را نیز برآورد می کنند. بعد از انجام این مراحل هزینه مرسوله خارجی مشخص می شود.

همه ی مرسولات خارجی که قرار است به خارج از کشور ارسال شوند باید بیمه شوند. در صورتی که گزارش مالی و هزینه ی آنها از 80 دلار کمتر باشد عوارض مربوط به گمرکی به آن ها تعلق نمی گیرد. PME ارسال مرسولات خارجی را به وسیله خطوط هوایی انجام می گیرد. به این ترتیب مرسولات در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد می رسند. این امر باعث می شود که خطراتی مثل گم شدن مرسوله به میزان زیادی کاهش پیدا کند. پست خارجی در مقایسه با پست داخلی به دلیل محدودیت های بین المللی و امنیتی دارای مراحل ارزیابی و حساسیت بیشتری می باشد.

PME در ارتباط با بسته بندی مرسولات خارجی نیز قوانین خاصی دارد. مرسولات خارجی معمولا مسافت های طولانی ای را طی می کنند به همین دلیل لازم است که بسته بندی آن ها کمی متفاوت تر از بسته های معمولی است. پستکس به عنوان یک سرویس فوق العاده این فرایند را برای شما ساده کرده است. کاربران می توانند در کوتاهترین زمان ممکن بسته مورد نظر خودشان را به شکل آنلاین سفارش دهند بدون اینکه نیاز به مراجعه حضوری باشد.

قوانین

نکات مهم در مورد ارسال مرسولات خارجی

سامانه پستکس این امکان را به شما می دهد که مرسولات خارجی خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. سپس آن را به مقصد مورد نظرتان ارسال نمایید. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد مربوط به قوانین هر کشور می باشد. برخی از کشورها از ورود و خروج کالاهای خاصی جلوگیری می کنند. نکته ی قابل توجه دیگر این است که قوانین پست بین المللی تقریبا در کشورهای مختلف مشابه است. اما در عین حال در هر کشور تفاوت های جزئی در قوانین مشاهده می شود. با توجه به این مسئله لازم است لازم است مجاز بودن کالایی را که قرار است پست کنید در کشور مقصد بررسی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا