امروزه اهمیت بسته بندی با توجه به محدودیت های فضاهای پستی، نیاز به ابعاد استاندارد و جعبه های استاندارد برای انجام فرایند مراسله امریست ضروریست.

لذا با توجه به مقررات سازمان تنظیم مقررات مبنی بر استفاده از جعبه و پاکت استاندارد پستی در ذیل به معرفی سایزهای مختلف پستی (تصویر ضمیمه) میپردازیم.

اساسا جعبه استاندارد پستی از کارتنی۵ لایه تشکیل شده است که بتواند فشار و ضربات زمان حمل و نقل را تاب بیاورد تا در مسیر جابجایی متلاشی نگردد.

سایز جعبه های استاندارد پستی ۱ الی ۹ میباشد و پاکتهای استاندارد پستی دارای سایزهای A3، A4 و A5 با لایه بند های متفاوتی همانند کاغذی، داخل لمنیتو دال حباب دار میباشد.

حالا شما در صورت نیاز به جعبه و پاکت میتوانید با استفاده از گزینه خرید جعبه و پاکت، از این سرویس توسط هر یک از فعالین پستی برخوردار شوید.

و چنانچه در زمان ثبت سفارش، مشتری نیاز خود به بسته پستی را اعلام نماید پس از مراجعه و جمع آوری، مرسوله مورد نظر در محل انبار نمایندگی بسته بندی خواهد شد که اگر چنانچه بسته انتخاب شده با ابعاد مرسوله مطابقت نداشته باشد مجددا پس از محاسبه هزینه مبلغ از مشتری اخذ و ثبت سفارش ثبت خواهد شد.اگه بسته استاندارد پستی نداری غمت نباشه ما هستیم.