آموزش های کاربردی

خرید آسان از فروشگاه های اینترنتی خارجی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به کالایی خارجی نیاز پیدا کرده اید و آن را در هیچ فروشگاه و یا سایت ایرانی پیدا نمی کنید. و مجبور به خرید از فروشگاه های اینترنتی خارجی شوید ولی به علت عدم آشنایی با نحوه پرداخت و نحوه رسیدن کالا از این کار منصرف شده باشید . در اینجا تلاش شده است توضیحات کاملی در مورد نحوه خرید کالا از سایت های خارجی و نکاتی که لازم است شما به آنها توجه نمایید ارائه شود.

خرید از فروشگاه های اینترنتی خارجی مشابه به فروشگاه های داخلی

نحوه خرید کالا از سایت های خارجی از نظر ماهیت خرید تفاوت چندانی با خرید های داخلی نمی کند. انتخاب کالای مورد نظر، اضافه کردن به سبد خرید تسویه حساب و پرداخت آنلاین مراحل مشابهی هستند که در خرید از سایت های خارجی همانند خرید از سایت های داخلی طی می کنید.

به منظور تسویه حساب ،کارت های شتابی داخلی جای خود را به کارت های اعتباری مستر، ویزا، امریکن اکسپرس و یا ابزارهای دیگر پرداختی مانند پی پال و ایزی رمیتنس می دهند. لذا شما نیاز به استفاده از یکی از این روش های پرداخت ارز در سایت های خارجی دارید و می بایست آدرس پستی، تلفن، کدپستی غیرایرانی و همچنین آدرس پرداخت کننده (Billing Address) را در اختیار داشته باشید.

حمل و نقل محصول به ایران

علاوه بر موضوع پرداخت در سایت های خارجی موضوع مهم دیگری که همواره کاربران ایرانی را در خرید از سایت های خارجی دچار دغدغه میکند، نحوه ی ارسال کالا به ایران است. با اعمال تحریم های چند وقت گذشته نسبت کشورمون ایران این مشکل جدی تر شده و نیاز به تحقیق بیشتر است . بسیاری از فروشگاه ها و سایت های معتبر بین المللی بخصوص شرکت های آمریکایی در حال حاضر به ایران خدمات پستی ارائه نمی کنند و ارسال کالا به ایران را ندارند. علاوه بر آن برخی از پست های بین المللی از جمله فدکس نیز به ایران خدمات ارائه نمی کنند. همچنین رویکرد گمرک کشورهای مختلف بخصوص آمریکا و کشورهای اروپایی در بسته هایی که مقصد آنها ایران است موضوعی است که قبل از خرید و ارسال کالا به ایران باید به آن توجه داشت.

پستکس با به عنوان بزرگترین هاب پستی کشور این دغدغه را برای همه شما عزیزان برطرف کرده است و میتوانید از همه فروشگاه های اینترنتی در سراسر دنیا خرید کنید و محصول خود را بدون نگرانی و در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا