اخبار

روابط عمومی شرکت ملی پست در دو رویداد مهم کشوری موفق به کسب نشان های برتر شد

براساس آنچه در متن این لوح سپاس آمده بود رتبه برتر ، به دلیل رعایت استاندارهای (علمی- صنفی)، خلاقیت و پشتکار در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها به روابط عمومی شرکت ملی پست اعطا می شود.  

براساس انتخاب هیئت داوران پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی و شانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی ایران؛ روابط عمومی شرکت ملی پست موفق به کسب جایزه طلایی این مراسم شد.

همچنین در متن این لوح آمده است:

جایزه طلایی روابط عمومی ایران به محمدحسن ترابی مدیر کل روابط عمومی شرکت ملی پست، به دلیل انجام رویداد ویژه در مراسم هفته پست اعطا می شود.

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی و شانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی ایران روز دوشنبه 30 مهرماه در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

مدیر کل روابط عمومی شرکت ملی پست لوح سپاس مدیر برتر را در پانزدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران کسب کرد.

هیئت داوران این جشنواره محمد حسن ترابی را به دلیل کارهای  موثر در دوران مدیریت روابط عمومی خود، طراحی نظام ارتباطی شایسته و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت ها، به عنوان مدیر برتر روابط عمومی در سال 97 انتخاب و لوح سپاس این مراسم را به وی اهدا کرد.

تمبر اختصاصی استاد حسن بشیر در حاشیه پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی و شانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی ایران رونمایی شد.

تمبر اختصاصی این استاد برجسته علوم ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) توسط خودشان ممهور به مهر پست شد و در ادامه برخی اساتید حاضر در مراسم مطالبی را به رسم یادبود بر حاشیه این تمبر نگاشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا