اخبار

سامانه ی تحت موبایل رهگیری، خطوط رهسپاری، شرکت ملی پست عملیاتی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، میرزاییدرعصر روز یکشنبه، در جلسه ی مشترکی که با حضور براتی مدیر عامل شرکت آناد، مدیران کل و کارشناسان پست استانها، و مدیر کل توسعه ی زیرساخت و امنیت شبکه ، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود، به تشریح نحوه ی عملکرد، و ویژگی ها و خصوصیات سامانه ی تحت موبایل ،مدیریت خودروهای شرکت ملی پست پرداختند.

وی پیشینه ی تجهیز ناوگان حمل و نقل پست،  به سیستم(GPS)  را یادآور شدند و  افزود: با تولید و راه اندازی نرم افزارهای «مدیریت ناوگان حمل و نقل» و «مدیریت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات» مدیران پست استان‌ها زین پس می توانند، ناوگان حمل و نقلی خود را در درون استانها مدیریت نمایند.

او اظهار داشت: کنترل صحیح و محاسبه ی برآورد زمانی، سیر مرسوله ها از مبدأ به مقصد، مدیریت حمل و نقل، شناسنامه ی مدیریت خودروها ، و چرخه ی حیات آن، نگهداری، تعمیرات و محاسبه ی حمل و نقل پستی، که بر اساس میزان تُن پستی است، و همچنین مدیریت پیمایش مسیر راه، سوخت و کنترل راننده ی خودرو برای تمامی خودروها، از موارد قابل انجام در این سامانه می‌باشند.

میرزایی در ادامه ، با اشاره به اینکه نرم افزارهای شناسایی تجهیزات ، نیز در دست تولید و بهره برداری است، تصریح کرد: در سیستم مدیریتی زیرساخت‌های فنّاوری اطلاعات، امکان گزارش گیری و مدیریت اطّلاعات مورد نظر ،در اختیار استان‌ها قرار خواهند گرفت، تا بتوانند فرآیند عملیات رهسپاری را ، با دقت و سرعت بهتر و بیشتری انجام دهند.

مدیرکل توسعه ی زیرساخت و امنیت شبکه نیز در این جلسه، درخصوص کاربری نرم افزار ناوگان حمل و نقل گفت:  نحوه ی کار با این سامانه ، از طریق شماره ی تلفن همراه است. علاوه بر این، سیستم قادر به ارائه ی گزارشات بسیار دقیقی در زمینه «BI»یا هوش تجاری می باشد.

منتجب نیز در خصوص سامانه ی مدیریت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات ، اظهار داشت: به دلیل محدودیت های مالی و بودجه ای، این سامانه در مرحله ی ورود اطلاعات است، و امیدواریم بزودی وارد مرحله ی آموزش کارشناسان و مدیران در سطح استان ها شود.

گفتنی است، در پایان مدیران، کارشناسان و مسئولان حاضر در جلسه ، با چگونگی نحوه ی کار با سامانه ی مدیریت ناوگان حمل و نقلی آشنا شدند.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا