Uncategorized

سرویس های پستی، مقایسه قیمت ها و هزینه های سفارش با امنیتو

 خدمات امنیتو چیست

سرویس امنیتو یکی از خدمات فوق العاده ای است که از طریق پستکس ارائه شده است. این پلتفرم حرفه ای امکان خرید و فروش امن را برای کسب و کارهای اینترنتی به وجود آورده است. استفاده از امنیتو در بازارهای نیازمندی های کشور و سایت ها، فروشگاه های اینترنتی باعث شده که افراد با خیال راحت به خرید بپردازند.

استفاده از سرویس امنیتو این امکان را برای کاربران به وجود آورده است که بتوانند بر اساس نیاز خود به مقایسه قیمت ها و هزینه های مربوط به ارسال سفارش بپردازند. کاربران با استفاده از این سرویس بهترین انتخاب را خواهند داشت. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های این سرویس بپردازیم.

سرویس امنیتو

امکانات سرویس امنیتو

سرویس امنیتو پستکس به عنوان یکی از رایج ترین پلتفرم های خرید امن در دنیا به شمار می رود. با توجه به اینکه امروزه خرید اینترنتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است افراد می توانند برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها از این سرویس بهره مند شوند. امروزه کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از این سرویس به عنوان یک راهکار مناسب به کاربران این امکان را داده اند که بتوانند در زمان خرید و فروش کالا هزینه پرداخت شده را در یک حساب واسط امانی نگه دارند. یعنی تا زمانی که مرسوله مورد نظر توسط مشتری تایید نشود این هزینه در حساب واسط به شکل بلوکه باقی می ماند.

وقتی خریدار محصول مورد نظر را مشاهده کند و صحت و سلامت آن را تایید نماید هزینه پرداخت شده به نفع فروشنده آزاد میشود. اما نکته مهم در اینجاست در برخی موارد خریدار صحت و سلامت کالا را تایید نمی کند. در این موقعیت هزینه پرداخت شده به حساب خریدار بازمی گردانند. وجوهی که بابت ارسال هزینه شده است نیز باید از جانب فروشنده پرداخت شود.

امنیتو به همه ی فروشگاه های اینترنتی در بسترهای مختلف اجازه می دهد که از خدمات این سرویس بهره مند شوند. این فروشگاه ها شامل فروشگاه های تلگرامی، اینستاگرامی، ساب مارکت ها و وبسایت های فروش می باشند.

سرویس امنیتو

سخن پایانی

استفاده از سرویس امنیتو این امکان را برای کسب و کارهای اینترنتی به وجود می آورد که با انواع مختلف سرویس های مختلف پستی را به وجود می آورد. این سرویس ها شامل یارباکس، پستبار، ماهکس، چاپار، پرشیا، شیپیتو می شوند که از قابلیت زمانبندی برخوردار هستند. این امکانات با هدف ایجاد خرید و فروش امن به صورت آنلاین ایجاد کرده است. کسب و کارهای اینترنتی برای استفاده از سرویس امنیتو می توانند پس از احراز هویت در این پلتفرم به معرفی خدمات، کالاها و محصولات خود به میلیون ها کاربر بپردازند. استفاده از این سرویس باعث می شود که ارسال کالاها با سرعت بسیار زیادی انجام بگیرد.

امنیتو به کاربران فضای مجازی این امکان را می دهد که با خیال راحت هزینه ی مربوط به خریدهای خود را بپردازند. به این دلیل که در صورت عدم تایید خریداران، در زمان مشاهده کالا می توانند هزینه پرداخت شده برای کالای مورد نظر به حساب خریدار بازگشت دهند. استفاده از خرید امن در سراسر کشور توسط فروشگاه­های اینترنتی باعث می­شود به میزان زیادی اعتماد میان مشتریان و فروشندگان اینترنتی افزایش پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا