اخبار

سیاست های کلان شبکه های پستی در شورای معاونین بررسی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملّی پست،  در جلسه  ای که بین شورای معاونین پست برگزار گردید،حاضران پیرامون اجرای برنامه های شبکه ی پستی، حمل بار و حمل و نقل ، مطابق با سیاست های وزارت سخن گفتند.

در این جلسه ، مهندس نعمتی  با اشاره به برنامه ها و اولویت های شبکه های پستی گفت: این برنامه ها براساس سیاست های بزرگ وزارت ارتباطات، اجرایی خواهند شد.

وی در ادامه افزود: برای کسب نتیجه های بهتر و سریع تر، جلسات با نمایندگان وزارت، باید بطور مستمر،  و در دوره های ماهانه یا فصلی به صورت منظم برگزار شود.

مدیرعامل سپس به گزارش های مربوط به، سیاست های شرکت ملّی پست پرداختند و گفت: با توجه به لزوم گسترش تعامل، بین دستگاه های اجرایی و قوّه ی مقنّنه، دفتر نظارت، ارزیابی برنامه ها و امور مجمع های وزارت ارتباطات، به عنوان مسئول تهیه ی گزارش های تخصّصی، در دوره های زمانی مشخص، نتایج حاصل از اجرای برنامه های تکلیفی را، به مجلس شورای اسلامی گزارش دهند.

در این جلسه، همچنین زرگوش عضو هیئت مدیره نیز در سخنانی گفت:  براساس رویکرد جدیدی، که  شرکت ملّی پست، طی سال های اخیر، در پیش گرفته، برنامه ریزی برای اقدامات و فعاّلیت های نوین و بروز، نیز هدف گذاری شده ،و بر همین روال، بازنگری امور، در دست انجام است.

در ادامه اقبال خواه ،عضو هیئت مدیره نیز بر اجرای سیاست های بزرگ وزارت ارتباطات تاکید کردند و گفت: رویکرد هیئت مدیره در برنامه های بزرگ شرکت ملّی پست، مطابق سیاست ها و برنامه های تدوینی ، وزارت ارتباطات و فنّاوری اطلاعات می باشد.

قادری نیز به عنوان عضو دیگر هیئت مدیره، تحوّل دیجیتال و توسعه ی مالی را از اولویت های شبکه های پستی دانست و گفت: برنامه ریزی کلان درشرکت پست، ایجاد تحوّل در حوزه ی دیجیتال و راه اندازی سرویس های نوین الکترونیکی است.

وی با اشاره به تنوّع نیازهای مشتریان، و مدیریت سرویس های جدید افزود: تغییر عملکرد در مدل کسب و کار شرکت ملّی پست و بازنگری در برنامه ها، نیازهایی است که هم از سوی جامعه  و هم مشتریان خواسته می شود.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا