آموزش های کاربردی

شاپکس پلتفرمی برای فروشگاه های اینترنتی

شاپکس به عنوان یک پلتفرم قوی است برای فروشگاه های اینترنتی . این پلتفرم در ابتدا برای فروشگاه های خاص استفاده می شد اما پس از گذشت یک مدت زمان کوتاه اکثر فروشگاه ها به استفاده از این پلتفرم تمایل نشان دادند. شاپکس از طراحی چند رسانه ای برخوردار است و این امکان را برای کاربران به وجود می آورد که بتوانند ابتدا محصولات را مشاهده کرده و اطلاعات متنی آن ها را مطالعه کنند. سپس در صورت تمایل محصول مورد نظر را خریداری کنند. پنل های موجود در این پلتفرم از قابلیت شخصی سازی برخوردار هستند.

این پنل ها قابلیت اتصال به درگاه های پرداخت را دارند. پس از پرداخت هزینه مورد نظر کاربر امکان انتخاب روش مورد نظر را را دارند. به زبان ساده می توانیم بگوییم پنل شخصی شاپکس امکان دسترسی به سه مرحله ی اصلی انتخاب، خرید و ارسال کالا را به وجود می آورد.

کنترل کیفیت

پلتفرم شاپکس دارای یک ویژگی فوق العاده است. قابلیت امکان تعامل با مشتریان که به مدیران فروشگاه ها امکان می دهد از نظرات و تجربیات مشتریان آگاهی پیدا کنند. اطلاع از نظر مشتریان باعث می شود که صاحبان کسب و کار بتوانند به روند بهینه سازی تولید را ارتقاء ببخشند. ارائه ی نظرات  به عنوان یک تبلیغ برای فروشگاه به شمار می رود.

یکی از سخت ترین بخش های مدیریت فروشگاه های اینترنتی پاسخگویی به سوالات مشتریان است. اکثر افراد که از فروشگاه های اینستاگرامی خرید می کنند همیشه از تاخیر یا عدم پاسخگویی در دایرکت شکایت دارند. با استفاده از پنل شاپکس قابلیت دسترسی به دریافت خروجی در قالب اکسل وجود خواهد داشت . که با آن میتوانید تمامی نظرات را مشاهده کنید و در این صورت هیچ سوالی بدون پاسخ نخواهد ماند.

فروشگاه های اینترنتی

سخن پایانی

شاپکس مزیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد یکی از این مزایا امکان ارائه مشخصات فنی کالاها است. این مشخصات شامل : قیمت، نوع، فراوانی محصول ، جنس می شود. دسترسی به این قابلیت ها در پلتفرم شاپکس به سادگی قابل دسترس می باشد. مدیران کسب و کارهای اینترنتی می توانند با استفاده از پنل شخصی علاوه بر تولید محتوای متنی توضیحات مربوط به هر بخش را ارائه کنند.

محتوایی که در این پلتفرم تولید می شود شباهت زیادی به محتوای تولید شده در اینستاگرام دارد که باعث جذابیت زیادی می شود. مدیران کسب و کارهای آنلاین می توانند با استفاده از تصویر زیبا و فیلم های مربوط به کالاها تجربه ی خرید حضوری را برای آن ها ایجاد می کند. این پلتفرم خدماتی را فراتر از یک پلتفرم معمولی در اختیار کاربران قرار می دهد. مدیران فروشگاه ها می توانند علاوه بر مدیریت ثبت مرسوله، دسترسی به خدمات انبارداری، گزارشات سیستمی مربوط به فراوانی و تنوع کالاهایی را که در فروشگاه ها موجود هستند را ارائه می دهد. با استفاده از ابزارهایی که در پنل اختصاصی وجود دارد درصد کالاهای مرجوعی، آمار فروش، میزان رضایتمندی مخاطبان و ….. را مورد بررسی قرار دهند.

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. برای هر فروشگاه و آنلاین شاپی شاپکس میتونه مناسب باشه و به راحتی سفارش های خودش رو مدیریت کنه
    علاوه بر این به صورت هوشمند از پنل بارکد دریافت کنه و امکان انبار داری هم داشته باشه👏👏👏

  2. شاپکس فوقا العاده ست برای فروشگاه های اینترنتی که سایت ندارند هم درگاه هم اینماد هم دیتای مشتری هم انبارداری چی از این بهتر…

  3. برای انلاین شاپ ها یه ایده ی قوی و کارامده از جهت سبد خرید و پرداخت انلاین و ثبت سفارش انلاین

  4. شاپکس لازمه هر فروشگاه اینترنتی برای مدیریت مرسولات و ارسال های خود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا