اخبار

مهندس نعمتی : نیروهای جوان و با انگیزه قوه ی محرکه پست هستند.

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ، در مراسم معارفه ی عضو جدید هیئت مدیره گفت: نیروهای جوان و با انگیزه ، قوه محرکه ی  پست، در مسیر تحقق یافتن اهداف شرکت، و خدمت رسانی شایسته تری هستند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست ایران، مهندس نعمتی در روز شنبه ، در جلسه ی فوق العاده ی هیئت مدیره ، از محمدرضا قادری کرکانی، عضو جدید هیئت مدیره،  به عنوان فردی پرتوان وخوش فکر، یاد کردند و افزود: تخصص وی در زمینه ی حمل و نقل و لجستیک کالا ، می تواند فرصت های زیادی را در مسیر توسعه و پیشرفت پست، فراهم آورد.

وی با اشاره به اهمیت داشتن و ضرورت بکارگیری فناوری و تکنولوژی نوین روز ، در شبکه های پستی کشور، اظهار داشتند: نگاهی به پست های موفق دنیا نیز مؤید به این نکته است ، که تحول در تعریف ماموریت ها، در راستا و همگام با خواسته و نیازهای روز مردم،  رشد و بالندگی پست را،  تضمین خواهد کرد.

قادری عضو جدید هیئت مدیره ، نیز در این جلسه با تاکید بر استفاده ی بهینه ، از امکانات و بهسازی کردن سرویس های پستی،  اظهار داشت: در همین راستا، بهره گیری از ظرفیت های موجود، وهمچنین ارتقاء و بروزرسانی منابع انسانی و شناسایی و استفاده از نیروهای کارآمد، در اولویت کار قرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تلاش خواهد شد، بر اساس نیاز روز مردم  و جامعه، سرویس های جدیدی اضافه شود افزود: در همین ارتباط حرکت در مسیر تحول دیجیتال، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ محمدرضا قادری کرکانی، متولد 1362 ، دارای مدرک دکتری برق و الکترونیک، عضو هیئت علمیه دانشگاه آزاد اسلامی، و متخصص سیستم های حمل و نقل هوشمند و لجستیک می باشند.

وی پیش از این نیز،  معاون فنی پروژه ی ملی ثبت تخلفات جاده ای راه ها، و کارآفرین ،در حوزه ی سیستم های حمل و نقل هوشمند و لجستیک نیز بوده است.

نوشته شده توسط:فاطمه اسدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا