اخبار

نماینده ی مردم شهرهای تبریز، اسکو وآذرشهر در مجلس شورای اسلامی : موفقیت های پست آذربایجان شرقی، مایه ی فخرمجموعه ی استان است

 جلسه شورای برنامه ریزی پست استان آذربایجان شرقی،  با حضور نماینده ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر ، در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سعیدی، نماینده ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر، در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ، با تبریک هفته ی بسیج و وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) ، کسب موفقیت های بدست آمده ی پست و حمل و نقل استان را مایه ی فخر استان دانستند و گفتند: تحول عظیمی که در پست استان مشهود می باشد،  به برکت همدلی و همت جمعی بوده ، و کارآمدی و تلاش بی مضاعف، در مجموعه های خدمت رسان دولتی،  باعث تقویت باورها و رضایت مندی و علاقمندی مردم از شرکت پست و حمل بار و مجموعه ی نظام خواهد شد.

سعیدی با گرامیداشت یاد و خاطره ی  شهدا گفت: نوای دلنشین تفکر بسیجی، در سراسر پست استان، طنین انداز شده، و این امر چیزی نیست مگر تفکر در کار، توام با ایثار و صداقت واستفاده از حداقل امکانات و بهره دهی حداکثری که تماما درهشت سال دفاع مقدس، تجلی داشته است.

این نماینده ی مجلس با اشاره به موفقیت های درون سازمانی پست استان، و کسب رتبه ی برتر جشنواره ی شهید رجایی، این اداره را به عنوان مجموعه ی موفقی که باید الگو و سرمشق دیگر سازمان های خدمت رسان باشد، معرفی کرد.

در ابتدای جلسه ، پوربزرگ، مدیرکل پست استان ضمن ارائه ی گزارش هشت ماهه ی پست استان، از کسب رتبه های برتر ترافیکی وهمچنین درآمدی پست استان ، درطی هشت ماه گذشته خبر دادند و افزود: پست استان به تأسی از تفکر بسیجی و اتحاد و همدلی که بوده، توانسته با یک طراحی دقیق و برنامه محور، به اهداف کوتاه مدت خود دست یابد و در جهت تثبیت موقعیت های کسب شده نیز می کوشد.

پوربزرگ همچنین با اشاره به تشکیل گروه های تخصصی بازاریابی، و استفاده از توان و ظرفیت درحوزه ی بانوان و نامه رسانان ، توانسته ضمن ایجاد انگیزه و شناسایی استعدادهای کارکنان پست استان،  سهم خود را از ترافیک مرسولات پستی کشور،  به  5.8 و سهم از درآمد کشور را ، به 3.6 برساند.

مدیرکل پست آذربایجان شرقی ، همچنین به ذکر صفات ارزشمندی از پیامبر اکرم (ص) پرداخت ، و امانتداری ایشان را میراثی گرانبها و پر مایه،  برای شبکه ی  پست دانست و افزود: کارکنان پستی استان،  باید با تاسی از ایشان و الگو برداری از زندگی آن حضرت ، در جهت خدمت رسانی صادقانه و کسب اعتماد عمومی،  حرکت نمایند.

نماینده ی مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی،  قبل از تشکیل جلسه شورای برنامه ریزی از واحدهای مختلف پست استان بازدید کردند،  و از نزدیک در جریان عملکرد پستی  استان قرار گرفت.

نوشته شده توسط : فاطمه اسدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا