آموزش های کاربردی

پست اکسپرس ارزان ، سریع، ایمن

یکی از به صرفه ترین و سریع ترین راه ها برای ارسال کالاها به داخل و خارج از کشور پست اکسپرس ارزان است. این نوع پست است که می تواند ایمنی و سلامت بسته ارسالی شما را در زمان جا به جایی و انتقال در میان 205 کشوری که در جهان وجود دارد، تأمین کند.

پست اکسپرس ارزان

پست اکسپرس ارزان یا گران؟

در میان انواع پست هایی که شما می توانید از آنها بهره ببرید، شاید نام پست اکسپرس ارزان را زیاد شنیده باشید. اکسپرس پستی است کخ برای مسافت های طولانی کاربرد دارد. می توان برای ارسال مدارک مهم و کالاهای باارزش به داخل و خارج از کشور روی این پست حساب کرد. زیرا هم ارزان است و هم به دلیل استفاده از راه های هوایی با سرعت بسیار بالایی کار جا به جایی را انجام می دهد.

یکی از دغدغه هایی که ذهن فرستندگان را به خود مشغول می کند، به سلامت رسیدن بسته و مرسوله به دست گیرنده است. پست اکسپرس با امکانات بی نظیری که فراهم کرده است، این اطمینان خاطر را می دهد که بسته شما با بالاترین ایمنی و در سلامت کامل و بدون هیچ آسیبی به مقصد خواهد رسید. در ضمن، امکان بیمه کردن بسته نیز وجود دارد که این امر با پرداخت هزینه اضافه امکان پذیر است. از آنجا که بسته بندی محصول نیز بر عهده شرکت است، نگرانی دیگری از سوی ایمنی کالا نباید متوجه فرستندگان باشد. برای بسته بندی هر محصول اعم از باارزش و شکستنی لفاف ها، کارتن ها و پاکت های مخصوصی وجود دارد که بسته به نوع مرسوله قابل انتخاب هستند.

شرکت پستکس با ارائه انواع خدمات پستی اکسپرس بین المللی به شما همراهان گرامی این امکان میدهد مقایسه ای بین شرکت های ارائه دهنده خدمات پستی بین المللی انجام دهید و بهترین انتخاب را انجام دهید .

چه چیزهایی را با پست اکسپرس نمی توان ارسال کرد؟

درست است که پست اکسپرس ارزان است و خدمات خیلی خوبی را ارائه می دهد، اما دلیل نمی شود که هر چیزی را بتوان با آن جا به جا کرد. به خصوص که این پست هوایی است و قوانین خود را نیز دارد. در واقع، نباید فکر کنید هر بسته ای را می توانید با این پست بفرستید، بلکه محدودیت هایی برای ارسال کالاها وجود دارد که خوب است آنها را بدانید.

ملزومات نظامی، انواع مواد مخدر و داروهای غیر مجاز، سی دی و ویدئو و روزنامه و مجله های غیر اخلاقی، حیوانات و جانوران و مواد منفجره و قابل اشتعال از مواردی هستند که امکان انتقال و جا به جایی آنها با پست اکسپرس وجود ندارد. خوب است که پیش از ارسال بسته به یک کشور، قوانین مربوط به آن کشور را بدانید تا در زمان پست کردن دچار مشکل نشوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا