پست داخلی

بیش از یک قرن از ظهور پست در ایران میگذرد و در طی این مدت پست در ایران و جهان دچار تحولات عظیمی گردیده است تا آنجا که از عاملی برای پاکت به ابزاری قدرتمند در زمینه تجارت الکترونیک تبدیل شده است تا آنجا که امروزه خدمات پست درب تا درب، مهمترین خدمت پست در دنیا میباشد.

در همین راستا پستکس به عنوان اولین بازارگاه خدمات پستی کشور و در راستای عرضه هوشمند خدمات پست داخلی، امکانی را فراهم کرده است که هر ایرانی با وارد کردن وزن، حجم، مبدا، مقصد و روش پرداخت خود اعم از پیشکرایه، پسکرایه، پرداخت در محل (cod)، ارسال رایگان و خرید و فروش امن ( امنیتو) بتواند تشخیص بدهد چه شرکت پستی، با چه سرویسی، در چه مدت زمانی و چه قیمتی مرسوله را به مقصد خواهد رساند در این خدمات بصورت درون شهری و بین شهری قابل عرضه میباشد.

درخواست کننده سرویس در انتها میتواند پس از اخذ سرویس و در پایان سفر مرسوله نظر خود را در خصوص سرویس مد نظر ارایه نماید.

استفاده از خدمات پسکرایه و یا پرداخت توسط گیرنده نیاز به خرید اعتباری سالیانه در سیستم دارد که به محض ثبت نام و پرداخت اعتبار سالیانه این نوع خدمات برای متقاضی نیز فعال میشود. لازم به یادآوری است خدمت پیشکرایه و خرید فروش امن ( امنیتو ) از همان لحظه اول برای متقاضی سرویس پست داخلی برقرار میباشد.

خاطر نشان میشود که این خدمات میتواند با جمع آوری یا بدون جمع آوری، در صورت نیاز با بسته بندی و چاپ لیبل همراه باشد مشتری میتواند حتی با سرویس رهگیری پیامکی از سرنوشت مرسوله خود با خبر گردد.

دکمه بازگشت به بالا