آموزش های کاربردی

آنلاین هاب پستکس، جامع ترین هاب پستی در کشور

پیشتر و در مقالات گذشته درمورد هاب، مفهوم و کاربرد آن در پست و نیز آنلاین هاب صحبت کردیم. هاب های آنلاین را می‌توان تحولی در صنعت پست نوین دانست. فرآیندی که به رونق پست، افزایش سرعت و کیفیت مراسلات، حفظ محیط زیست، پایین آوردن میزان ردپای کربنی و کاهش هزینه های تمام شده برای مصرف کننده نهایی می‌انجامد و نیز تضمینی برای رشد و شکوفایی کسب و کارهای کوچک و بزرگ خواهد بود.

آنلاین هاب

آنلاین هاب پستکس

شرکت پستکس را به جرات می‌توان یکی از جامع ترین هاب های پستی کشور دانست. چتر خدماتی این شرکت در تمام شهرهای ایران گسترده شده و در مقام یک هاب، به معنای واقعی کلمه توانسته است تمام اسپوک های فعال در صنعت پست لجستیک را به خود وصل کرده و در عملیات جمع آوری و ارسال از آنها جهت ارائه هرچه با کیفیت‌تر خدمات، بهره‌مند شود.

پستکس در سه حوزه ی پست درون شهری، بین شهری و نیز بین المللی با ارائه خدمات درب تا درب، توانسته است شبکه‌ ای منسجم و کارآمد را جهت ارسال بسته های پستی، به همطونان ارائه دهد.

ثبت سفارش و پیگیری

ثبت سفارش در سامانه پستکس از طریق اینترنت و در تمامی ساعات شبانه روز انجام پذیر می‌باشد. متقاضیان به سادگی هرچه تمام‌تر و تنها با پرکردن چند فیلد درباره مرسوله، مبداء و مقصد، می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. همچنین این سامانه با ارائه قیمت تمام شده برای استفاده از هریک از کوریرهای فعال در کشور به مشتریان خود این فرصت را می‌دهد که مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند.

پیگیری بسته های پستی ارسال شده توسط پستکس، از دو طریق انجام می‌شود. در روش اول، سرویس گیرنده با استفاده از کد رهگیری یکتا، که در زمان ارسال به او ارائه شده است، می‌تواند در سایت POSTEX.IR مرسوله خود را پیگیری کرده و از ورود بسته به هر منطقه پستی مطلع شود. در روش دوم، چنانچه به هر دلیلی امکان مراجعه به سایت برای مشتری مقدور نباشد، واحد پشتیبانی در تمامی ساعات شبانه روز، آماده ارائه خدمت جهت پیگیری و اطلاع رسانی هستند.

جمع آوری و بسته بندی

اگر برای بسته بندی و ارسال مرسوله های خود از ادارات پستی، با چالش هایی از قبیل: مشکلات رفت و آمد، عدم آگاهی از فرآیند ارسال و انتخاب بسته مناسب و نیز نبود فرصت برای انجام آنچه گفته شد رو برو هستید، می‌توانید آن را به پستکس محول کنید.

آنلاین هاب پستکس، با اعزام مامورین جمع آوری به درب منزل شما، مرسوله را دریافت و پس از بسته بندی مناسب، آن را به انتخاب شما با یکی از کوریر سرویس ها به مقصد ارسال می‌کند.

لازم به ذکر است که تمام محدودیت های پستی از حیث ابعاد، وزن و یا نوع مرسوله در ارسال با پستکس نیز وجود دارد.

خدمات ویژه برای کسب و کارها در آنلاین هاب پستکس

یکی از دغدغه های خریداران اینترنتی، اطمینان از صحت و سلامت کالای خریداری شده از فروشگاه های اینترنتی است. متقابلا دریافت بهای کالای فروخته شده، پس از حصول اطمینان توسط مشتریان، از چالش های فعالان تجارت الکترونیک می‌باشد.

آنلاین هابِ پستکس با ارائه خدماتی مانند: امنیتو، پس کرایه و COD توانسته است این مشکل را مرتفع سازد.

پست سرد (کلدکس)

یک از خدمات پیشرفته در آنلاین هاب پستکس، سرویس پست سرد یا همان کلدکس است. با استفاده از این سرویس امکان ارسال بسیاری از مرسوله های بیمارستانی مانند نمونه های آزمایشگاهی و نیز مواد غذایی فاسدشدنی مهیا شده است.

شاپکس

از دیگر خدمات ارائه شده توسط پستکس می‌توان به «شاپکس» اشاره کرد. در این سرویس کسب و کارهای خُرد و کلان ، ضمن امکان ثبت سفارشات انبوه می‌توانند از خدمات انبار داری و نیز گزارشات سیستمی جهت آنالیز کسب و کارشان بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا