اخبار

ارائه خدمات با کیفیت، مهمترین اصل مشتری مداری است.

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل در جلسه ی ارزیابی واحدهای اجرایی شبکه ی پستی گفت: ارائه ی خدمات با کیفیت مهمترین اصل مشتری مداری است، که می تواند در جهت افزایش رضایت آنان و حفظ حقوق شهروندی نقش موثری داشته، و نهایتا توسعه ی بازار را به دنبال داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، مهندس نعمتی، بعد از ظهر دیروز، در جلسه ی ارزیابی عملکرد استان ها براساس برنامه ی استراتژیک گفت: تولید خدمت وظیفه ی ذاتی و حاکمیتی پست است و سیاست راهبردی شبکه، ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین خدمات، با نازلترین قیمت و آسان ترین شکل ممکن است.

وی با بیان اینکه رویکرد پست کشور، استفاده از فناوری های نوین و بروز،  در ارائه ی سرویس ها و خدمات است ،خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم که با بهره گیری از همه ی فضاها، امکانات و ظرفیت های موجود، در مسیرایجاد تحول در شبکه ،حرکت کنیم.

مدیر عامل تاکید کرد: بایدبه تعهداتمان در هر سرویس،  به دقت عمل کرده و برای این منظور لازم است،  نظارت های مستمر بر روند اجرای امور با نگاه اصلاح و بهبود ، صورت گیرد.

معاون وزیر داشتن برنامه ی قوی و هوشمند را در استفاده از فرصت ها ، دو عمل مهم در پیشبرد شبکه عنوان کردند و گفت: بی تردید با برنامه ریزی دقیق ،و استفاده از فرصت ها می توانیم شرایط شبکه ی پستی، را بهبود داده و زمینه ی حضور موفق در بازار خدمات پستی را فراهم سازیم.

رئیس هیئت مدیره ، در ادامه به اهمیت جذب بازار های جدید و درآمدی  پایدار اشاره کرد و گفت: همسو با جهت گیری پست های دنیا ، به سمت امانت و بسته ضروری است، نسبت به راه اندازی سرویس های بومی و محلی در استان ها ،و شهرستان ها ،اقدامات جدی صورت گیرد.

مهندس نعمتی تقویت دولت الکترونیکی و شفافیت مالی را از سیاست های کلان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برشمرد و افزود: بر همین اساس باید نسبت به اجرای پروژه ملی جی نف که از طرح های کلان اقتصاد مقاومتی نیز می باشد، اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

مدیرعامل،  نیروی انسانی قابل و توانمند را یکی دیگر از عوامل موفقیت شبکه ی پستی دانست و گفت: شرکت ملی پست به لحاظ دارا بودن نیروی شایسته، متخصص و باتجربه،  بسیار غنی و پربار است و می توان با استفاده از این فرصت، به ارتقای شبکه کمک نمود.

رئیس هیئت مدیره در ادامه، در خصوص اهمیت ارائه ی آمار و اطلاعات مستند و صحیح گفت: این امر می تواند به مسئولین در جهت انجام برنامه ریزی دقیق و سرمایه گذاری درست، در بخش های مختلف کمک شایانی نماید.

مهندس نعمتی در پایان با توصیه به صرفه جویی، به عنوان یکی از مباحث جدی دولت ،در همه ی زمینه ها خاطر نشان کرد: همدلی و همراهی مجموعه ی مدیران و کارکنان می تواند، توفیق شرکت در مسیر تعالی و موفقیت را به همراه داشته باشد!

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا