اخبار

ارائه خدمات پستی، تا ساعت 24 در باجه شبانه

مقصودی در گفت و گو با دفتر روابط عمومی پست افزود: این باجه با هدف دسترسی بیشترمردم به خدمات پستی و باربری، در ساعات غیراداری و مشتری مداری بهتر، در فاز اول در دفتر پستی منطقه جنوب غرب ، واقع در  چهارراه لشگر راه اندازی شده است، که در صورت استقبال شهروندان از خدمات پستی و حمل و نقل، در سایر نقاط شهر نیز، این دفاتر شبانه دایر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه، شرایط زندگی در شهر بزرگ تهران، می طلبد تا دستگاهها و سازمان های خدمات رسانی، خدمات خود را متناسب با شرایط  و نیازشهروندان ارائه دهند، تصریح کرد: نظرسنجی مشتریان پست نشان می دهد، یکی از خواسته های اساسی آنها، افزایش بازه زمانی و نقاط دسترسی بیشتر به انواع خدمات پست است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم پرمخاطب ترین سرویس های پستی را،  در ساعات بیشتری از روز و حتی در شب ارائه دهیم.

او اظهار داشت: علاوه بر راه اندازی باجه ی  شبانه، هجده واحد پستی نیز، در نقاط مختلف تهران، انواع خدمات را تا ساعت نوزده ارائه می دهند، تا بخشی از نیاز ارسال مرسوله ها ، در ساعات غیراداری را مرتفع تر سازند.

وی با تاکید به شرایط رقابتی پیش رو ،  و فعاّل شدن دو اپراتور،در بخش خصوصی و در کنار شرکت ملی پست،  با هدف ارائه ی خدمات پستی، دریافت و ارسال پاکتها و بسته های  مشتریان، بدون نیاز به حضور در واحدهای قبول، نیز از دید مسئولان غافل نمانده، و امسال ایجاد باجه های مجازی «غیرحضوری»  نیز در دستور کار، قرار گرفته است.

مقصودی از راه اندازی باجه های تجاری نیز خبر داد و گفت : باجه های تجاری ، از دیگر اقدامات توسعه بخش پست استان تهران است که در خصوص گسترش واحدهای قبول در دسترس شهروندان می باشد و در حال حاضر در چهار مرکز تجاری شهر تهران باجه های پستی قرار گرفته اند، تا نیاز بازاریان و  تجّار را به دریافت خدمات و ارسال بسته و امانات رفع نمایند.

وی با اشاره به اینکه تعداد این باجه ها، و خدمات دهی آنها نیز در آینده گسترش خواهد یافت، افزود: نظرسنجی از نحوه و کیفیت خدمات،  از اولویت های اصلی پست استان تهران است و تغییر، تحول و توسعه در ارائه ی خدمات ، در بسیاری از مواقع براساس نتایج حاصل از نظرسنجی ها، به ویژه نظرسنجی، سامانه ی رهگیری مرسولات، انجام می شوند.

مدیر کل پست استان تهران، ارائه ی خدمات پستی، به بخش های دولتی و غیر دولتی و مؤسساتی را که نیاز به مراجعه ی پی در پی مشتریان دارند ، بخشی دیگر از دغدغه های پست دانست و گفت: در حال حاضر پست استان، خدمات گسترده ای به بانک ها، بیمه ها، واحدهای صنعتی ، و تولید کننده ی لوازم یدکی خودرو، در راستای توزیع مرسوله ها و مشتری مداری بهتر ارائه می دهد ، که سرویس صحت سنجی آدرس، یکی از مهمترین این خدمات خواهد بود.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا