Uncategorized

تعریف محصولات در پنل همراه با امکانات فوق العاده با شاپکس

 شاپکس چه خدماتی به کاربران ارائه می دهد

شاپکس به عنوان یک پلتفرم قدرتمند در زمینه کسب و کار شناخته می شود. این پلتفرم امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. طراحی شاپکس بر پایه اینتراکشن های اصلی یا تعاملات فروش آنلاین استوار است. این موارد شامل تولید، شخصی سازی و کنترل کیفیت می باشد.

با استفاده از بخش تولید می توانید به ارائه مشخصات فنی محصولات بپردازند. این ویژگی ها شامل ارائه ی نوع، جنس، فراوانی محصول و قیمت را به کاربران ارائه می دهد. مشاهده ی این موارد در این پلتفرم به سادگی امکان پذیر می باشد. با استفاده از این امکانات مالکان کسب و کارهای اینترنتی می توانند با ایجاد یک پنل اختصاصی به ارائه ی توضیحات و تولید محتوا برای هر بخش پرداخته سپس آن را مدیریت نمایند. محتوایی که در پلتفرم شاپکس تولید می شود شباهت زیادی به اینستاگرام دارد. استفاده از محتوای تصویری باعث می شود که پنل شما از جذابیت بصری بالایی برخوردار است. مدیران کسب و کارهای اینترنتی می توانند تصاویر و فیلم های تبلیغاتی خود را در این فضا قرار داده و تجربه یک خرید حضوری را برای مشتریان تداعی کنند.

پلتفرم

قابلیت شخصی سازی در شاپکس

پلتفرم شاپکس به عنوان یک محیط کاملا فروشگاهی و چند رسانه ای به کاربران این امکان را می دهد که در کنار در کنار دسترسی به توضیحات متنی به مشاهده ی تصاویر و فیلم های مربوط به کالاها بپردازند. پس از مشاهده ی اقلام مورد نظر در صورتی که مایل به خرید کالای خاصی باشند به درگاه پرداخت متصل می شوند. این درگاه پرداخت در همان پنل اختصاصی وجود دارد و کاربران می توانند کالای مورد نظر سفارش دهند.

کنترل کیفیت

یکی از مهمترین مزیت های این پلتفرم قابلیت ارتباط و تعامل با مشتریان است. با استفاده از این پنل مشتریان می توانند با ارائه ی نظرات و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود را از خرید محصولات فروشگاه شما به بهینه سازی روند تولید و عرضه کالاها کمک زیادی کنند. به اشتراک گذاری این تجربیات به عنوان یک تبلیغ برای فروشگاه مورد نظر به شمار می رود. یکی از موارد بسیار دشوار در این زمینه امکان پاسخگویی به پرسش های مشتریان می باشد. با توجه به اینکه اکثر مشتریان در هنگام خرید از فروشگاه های اینستاگرامی از تاخیر یا عدم جواب دهی در دایرکت شاکی هستند این  پلتفرم امکاناتی در این زمینه ایجاد کرده است. مدیران فروشگاه می توانند با استفاده از قابلیت دریافت خروجی به صورت فایل های اکسل بخش پرسش و پاسخ به نظرات مشتریان را به سادگی مدیریت کنند.

پلتفرم

شاپکس این امکان را به وجود آورده است که هیچ سوالی بی پاسخ نماند. با توجه به ویژگی هایی که به آن اشاره کردیم چندان دور از ذهن نیست که SHAPEX را به عنوان یک پلتفرم قدرتمند بدانیم. این پلتفرم در کنار امکانات فروش آنلاین، گزارشات سیستمی را ارائه می کند. علاوه بر این قابلیت ها با استفاده از این پلتفرم فروشگاهی به خدمات انبارداری و تنوع کالاهای موجود در فروشگاه ها دسترسی خواهید داشت. با استفاده از ابزارهای موجود در این پلتفرم می توانید از میزان رضایتمندی مشتریان، سابقه فروش محصولات و…. باخبر شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا