Uncategorized

امکان ثبت سفارش مرسوله ی مورد نیاز در بایکس و خرید از آمازون

 امکان خرید از آمازون در بایکس

بایکس یکی از خدمات نوین است که امکان خرید از آمازون را به وجود می آورد. همانطور که می دانید خرید از سایت آمریکایی آمازون به دلیل تحریم ها امکان پذیر نیست. در برخی موارد امکان دارد که کالای مورد نظر شما در ایران وجود نداشته باشد. در برخی موارد امکان دارد قیمت خرید از آمازون پایین تر از داخل کشور باشد.

شرکت پستکس با ایجاد سرویس بایکس قابلیت خرید از آمازون را به وجود آورده است. با استفاده از این ویژگی از طریق این سرویس به قسمت اختصاصی خرید از سایت آمازون بروید. با استفاده از این سرویس شما می توانید مانند همه ی مردم دنیا در سایت آمازون جستجو کنید و کالاهای مورد نظرتان را انتخاب نمایید. کاربران ایرانی با استفاده از بخش اختصاصی بایکس می توانند مانند سایر کاربران از کشورهای دیگر وارد سایت آمازون شوند  وکالاهای مورد نظر خود را به سبد خرید ریالی اضافه کنند. به این ترتیب فرایند خرید به سادگی انجام می پذیرد.

بایکس

خدمات بای اکسپرس یا بایکس

بایکس امکان ثبت سفارش برای کاربران ایرانی را به سادگی هر چه تمام تر ایجاد می کند. کافی است کالای مورد نظر را سفارش داده و آن را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش می توانید منتظر دریافت بسته درب منزل تان باشید. در هنگام خرید از سایت آمازون لازم است یک آدرس پستی معتبر را به سایت ارائه بدهید. در صورتی که قصد دارید از آمازون خرید کنید با دو مشکل عمده روبرو هستید. این مشکلات شامل عدم پرداخت ارزی،عدم امکان ارسال کالا به ایران می شود.

استفاده از سایت های واسطه ای در سال های اخیر به عنوان یک راهکار برای خرید از آمازون شناخته می شود. اما شما نمی توانید به هر سایتی اعتماد کنید زیرا امکان دارد که هزینه ی بیشتری از شما دریافت کنند.

چگونه از آمازون خرید کنیم

برای خرید از آمازون به وسیله بای اکسپرس یا بایکس باید فرایند خاصی را رعایت کرد. این سرویس می تواند لینک محصول مورد نظر را از آمازون دریافت کرده و قیمت نهایی را به وسیله ی یک فرمول خاص به دست بیاورد.

بایکس

بایکس به شما این امکان را می دهد که لینک کالای مورد نظرتان را در آمازون دریافت کنید. امکان تبدیل قیمت کالای مورد نظر به ریال و تومان در کشور ایران توسط این سرویس انجام می گیرد. امکان تشخیص حجم و وزن کالاهای مورد نظر مشتریان با کمک API در فروشگاه آنلاین آمازون وجود دارد. تشخیص هزینه های محصول جهت تحویل به اداره پست ایران وجود دارد.

با استفاده از این بایکس می توانید هزینه های گمرکی را مشخص نمایید. پس از تعیین هزینه های پستی در ایران، هزینه ارسال وهزینه گمرکی را نهایی کرده سپس کالای مورد نظر به ایران ارسال می شود.

سخن آخر

بایکس یا بای اکسپرس امکان خرید از آمازون را برای کاربران ایرانی به وجود آورده است. همانطور که در ابتدای امر اشاره کردیم در ایران امکان خرید مستقیم وجود ندارد. با استفاده از بایکس امکان یک خرید امن را خواهید داشت. با استفاده از این قابلیت دیگر مانند گذشته نگران پرداخت هزینه های اضافی نخواهید بود. استفاده از این سرویس باعث می شود که بتوانید پس از سفارش کالا آن را به سادگی درب منزل تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا