Uncategorized

امکان تعریف دسترسی در ابزار اختصاصی شاپکس با دسترسی های مختلف

امکان دسترسی برای افراد مختلف در ابزار اختصاصی شاپکس

شاپکس با ایجاد ابزار اختصاصی این قابلیت را در پنل خصوصی ایجاد کرده است که شما بتوانید به راحتی دسترسی هایی را اعم از سابقه ی فروش کالاهای مختلف، میزان رضایتمندی مشتریان، بازخورد رفتارهای مشتریان، میزان کالاهای موجود در انبار و میزان تولید و … را برای کارمندان خود ایجاد کنید.

با استفاده از شاپکس می توانید به انبوهی از امکانات دسترسی داشته باشید. شما به سادگی می توانید دسترسی به پنل پیامکی، حسابداری، بازاریابی و انبوهی از نیازهای مربوط به تله شاپینگ را برای کارمندان خود تعریف کنید.

پنل شاپکس

عملکرد ابزار اختصاصی شاپکس

شاپکس به شما این امکان را می دهد که بتوانید همه ی محصولات خود را در یک پنل اختصاصی بارگذاری نمایید. همچنین امکان دسترسی به چهار روش ارسال را به وجود می آورد. با استفاده از این روش ها مشتریان می توانند ارسال کالای خود را به صورت ارسال رایگان، پرداخت نقدی، پرداخت در محل، خرید و فروش امن تعیین کنند. آنها می توانند از امکاناتی مانند لیزینگ هزینه کالای فروخته شده بر مبنای درصد بازگشت مانند یک خط اعتباری دائمی از شاپکس بهره مند شوند.

استفاده از پنل اختصاصی

شما با استفاده از پنل شاپکس می توانید امکان ثبت مرسولات را به همراه همه ی فرایند ارسال را برای کارکنان خود ایجاد کنید. با ایجاد این دسترسی کارکنان شما می توانند همه ی مراحل ارسال مرسوله را اعم از چاپ فاکتور و بارکد گیری را پیگیری کنند. همچنین بر نحوه توزیع و تسویه مرسوله ها نظارت داشته باشند.

شابکس به شما این امکان را می دهد که از شیوه های حرفه ای و تخصصی گزارش گیری که مخصوص فروشگاه ها است برخوردار شوید. با استفاده از این روش ها می توانید وضعیت و عملکرد فروشگاه ها را مورد بررسی قرار دهید.

یکی دیگر از ویژگی های پنل اختصاصی این است که به شکل شبانه روزی از قابلیت تولید بارکد برخوردار است. جالب است بدانید که عملکرد این بخش به صورت اتوماتیک است.

پنل شاپکس

امکانات دسترسی در پنل اختصاصی

شاپکس برای کاربران خود امکان دسترسی به اطلاعات آماری در زمینه های مختلف اعم از میزان خرید و فروش و … را ایجاد کرده است. شما می توانید با تعریف بررسی سریع به کارکنان خود این امکان را بدهید که به درخواست ها به شکل روزانه پاسخ دهند. یکی دیگر از موارد دسترسی به انبارداری و بررسی موجودی آن است.

افراد می توانند بالانس کیف پول را به همراه امکان دسترسی به درگاه های پرداخت داشته باشند. یکی از مهم ترین موارد در این زمینه امکان رسیدگی به محصولات و کالاهای ارسال شده است. دسترسی به روش های پرداخت می تواند به عنوان مهمترین قابلیت دسترسی به شمار بیاید. با استفاده از این قابلیت افراد می توانند به روش های مختلف پرداخت دسترسی داشته باشند.

شاپکس در حقیقت فراتر از یک پلتفرم شناخته می شود. با استفاده از این سرویس می توانید به گزارشات سیستمی دسترسی داشته باشید و به این ترتیب به سادگی اقلام موجود در انبار را بررسی کنید. در واقع شما به نوعی سرویس پیشرفته انبارداری دسترسی خواهید داشت. در کنار این ویژگی ها شما از یک پلتفرم فروش آنلاین حرفه ای برخوردار خواهید بود.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا