Uncategorized

امکان مقایسه قیمت ها و هزینه ها در شاپکس

قابلیت های شاپکس برای مقایسه قیمت

با قابلیت های پلتفرم شاپکس بیشتر آشنا بشیم. شاپکس یکی از پلتفرم های حرفه ای در زمینه کسب و کار اینترنتی به شمار می رود که می تواند نیاز های یک شاپ حرفه ای را مرتفع می کند. یکی از ویژگی های بسیار مهم برای این پلتفرم قابلیت مقایسه قیمت ها و هزینه ها می باشد. شاپکس در ابتدای امر با هدف ایجاد یک پست فروشگاهی به وجود آمد. اما با گذشت زمان فروشگاه هاي ديگر هم به استفاده از اين پلتفرم تمايل نشان دادند.

پلتفرم

امكاناتي توسط پلتفرم شاپکس

پلتفرم شاپکس بر اساس اینتراکشن های مخصوص پلتفرم های فروش آنلاین طراحی شده است. با استفاده از قابلیت تولید می توانید مشخصات فنی محصولات را در پنل ایجاد کنید. این مشخصات شامل: قیمت، نوع، جنس و فراوانی محصول مورد می شود. مدیران فروشگاه های اینترنتی و صاحبان کسب و کارهای آنلاین با استفاده از این پلتفرم امکان ارائه ی اطلاعات محصولات اعم از فراوانی محصول، قیمت، جنس و ….امکان پذیر می باشد. مدیران فروشگاه ها و کسب و کارهای آنلاین می توانند با داشتن یک پنل اختصاصی در کنار تولید محتوا برای هر بخش محتوایی را تولید کنند و امکان مدیریت آن را داشته باشند.

پلتفرم شاپکس از یک ویژگی فوق العاده برخوردار است افراد می توانند با استفاده از این قابلیت مانند اینستاگرام از قابلیت هایی مانند استفاده از فیلم و تصاویر بهره مند شوند. استفاده از فیلم های تبلیغاتی امکان یک تجربه خرید حضوری را برای کاربران به وجود می آورد.

قابلیت شخصی سازی

این پلتفرم با استفاده از یک محیط فروشگاهی چند رسانه ای برای مشتریان این امکان را ایجاد می کنند که که در کنار نمایش فیلم های مربوط به کالاهای فروشی می توانید به مطالعه توضیحات متنی بپردازید. پس از کسب اطلاعات لازم درباره محصولات و قیمت آن ها در صورتی که تمایل به خرید محصول مورد نظر دارند با استفاده از درگاه های پرداخت تعبیه شده در پنل خرید خود را انجام بدهند. به زبانی ساده تر کاربران می توانند سه مرحله انتخاب کالا، خرید و ارسال محصولات را با استفاده از پنل شاپکس انجام دهند.

پلتفرم

کنترل کیفیت و سایر قابلیت های شاپکس

پلتفرم شاپکس دارای مزیت های خاصی است که یکی از آن ها تعامل با مشتریان است. کاربران می توانند با ارائه ی نظرات خود تجربیاتی را که در رابطه با خرید از فروشگاه شما دارند به اشتراک بگذارند. این فرایند باعث بهینه سازی روند تولید و عرضه کمک زیادی می کند. این ویژگی به عنوان یک تبلیغ برای پنل فروشگاه به شمار می رود. یکی از مراحل بسیار سخت در این قسمت پاسخگویی به پرسش های مشتریان است. همانطور که می دانید بیشتر کاربران فروشگاه های اینستاگرامی از عدم پاسخگویی یا پاسخگویی با تاخیر شکایت دارند. با استفاده از این قابلیت می توانید از دریافت خروجی در قالب اکسل از پرسش ها و نظرات مشتریان اطلاع پیدا کنید.

با استفاده از پنل شخصی می توانید بخش پرسش و پاسخ را مدیریت کنید به صورتی که هیچ پرسشی بدون پاسخ نماند. این پلتفرم به عنوان یکی از سرویس های فروش آنلاین بسیار قدرتمند به شمار می رود که خدمات زیادی را در اختیار مدیران کسب و کارها قرار می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا