اخبار

ایده ی جالب یک شرکت پستی ، برای ارسال مرسولات در آینده

شرکت«Continental» که مدّتی است قصد دارد، به بازار ماشین های خودران نیز وارد شود، از طرحی مفهومی برای سیستم تحویل بسته های پستی در نمایشگاه «CES 2019 » امسال رونمایی کرده است. بدین ترتیب،  این امکان وجود دارد، تا در آینده ای نزدیک، سگ های رباتیک،  سوار بر ماشین های خودران،  جایگزین سیستم های پستی شوند، و مرسولات پستی را ، به شما تحویل بدهند.

کمپانی« Continental» بدین منظور به همکاری با شرکت رباتیک« ANYbotics » پرداخته،  و با استفاده از سگ ربات های Anymal چنین طرح مفهومی را تعریف کرده است. البته این طرح مفهومی کمی پیشرفت داشته،  و نمونه ای از این سیستم در نمایشگاه« CES 2019»  امسال به نمایش درآمده است.

شرکت یاد شده یک تاکسی خودران مخصوص، برای ارسال سگ های رباتیک طراحی کرده ، که سگ ها را نزدیک در خانه ها پیاده کنند،و آنها نیز وظیفه ی تحویل بسته را بر عهده داشته باشند. مورد آزمایشی انجام شده در نمایشگاه CES به زیبایی توانایی ربات Anymal که اکنون رقیب جدید، ربات Spot mini بوستون داینامیکس محسوب می شود،  را به نمایش در آورده است.

برای مثال ربات توانست به راحتی از ون پایین پریده، از موانع موجود رد شد، و پس از بالا رفتن از چند پله،  خود را به درب منزل رساند. کار این ربات در همین مرحله تمام نشده، و پس از فشردن زنگ کنار درب، بسته را تحویل مشتری داده است.

Continental یقین دارد که این سیستم،  می تواند در آینده ای نزدیک صنعت پست و تحویل مرسوله های پستی را متحوّل کند، و بدین ترتیب، محصولات از انبارها ، بدون دخالت انسان،  به دست مشتری برسد. با اینکه دموی سیستم یاد شده،  به خوبی و بدون نقص فنّی انجام شد،  اما هنوز این شرکت برنامه ی خود را برای عملی کردن سیستم های جدیدش، مشخّص نکرده است. با این حال به احتمال قوی در آینده ای نزدیک،  شاهد راه اندازی چنین سیستم های پیشرفته ای خواهیم بود.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا