اخبار

بازدید مدیر نمایندگی پخش پیامهای بازرگانی صدا و سیما ، از پست استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان مرکزی، متکایی مدیر نمایندگی پخش  انحصاری پیامهای بازرگانی صدا و سیما،با حضور در  دفتر کار چراغی ، مدیرکلّ پست استان مرکزی،  با ایشان دیدار و  گفتگو کرد.

در این دیدار که آقایان : عیسی آبادی کارشناس روابط عمومی پست استان، و فراهانی رئیس بخش استانی تبلیغات صدا و سیما ، نیز حضور داشتند، چراغی به معرّفی ظرفیتهای بالقوه ی،سرویس های نوین حمل و نقل پستی ، و  حمل بار و باربری و نقش آنها، در افزایش  رفاه بیشتر جامعه پرداخت، و بیان داشت شرکت ملّی پست،  با اختیار گرفتن فنّاوری های روز ،آماده ی ارائه ی خدمت به هموطنان گرامی می باشد.

مدیر کلّ پست استان مرکزی  با اشاره به  شعار شرکت ملی پست« همیشه ، همه جا با پست ایران »عنوان داشت : شرکت ملّی پست ، با در اختیار داشتن سرویس هایی مثل : پست مستقیم،پست رسانه،وب آگهی و تمبر تبلیغاتی ، می تواند نقش مؤثری را در معرفی خدمات بنگاه های اقتصادی ایفاء بنماید.

مدیر نمایندگی پخش پیامهای بازرگانی صدا و سیما ، نیز در این نشست با بیان این که صدا و سیما نیز مانند شرکت پست،ملی و حاکمیتّی است، خاطر نشان کرد: همّت ما این است  که بتوانیم، علاوه بر استفاده از خدمات پستی ، تمام ظرفیّت های شرکت ملّی پست را ، در جهت افزایش رفاه هرچه بیشتر هموطنان ، در شبکه های صدا وسیما معرفی نماییم.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا