اخبار

برتری روابط عمومی شرکت ملی پست ، در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران

به گزارش روابط عمومی شركت ملّی پست، چهارمین جشنواره ی تبلیغات با شعار «خلّاقیت، اثربخشی و حق انتخاب مشتری» در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم دکتر سلطانی فر، معاون امور مطبوعاتی و اطّلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و شمار کثیری از استادان و متخصّصان عرصه های روابط عمومی ، حمل و نقل و تبلیغات حضور داشتند.

بر اساس این گزارش روابط عمومی شرکت ملّی پست، در چهارمین جشنواره ی تبلیغات ایران موفق به کسب تندیس طلایی ، و لوح سپاس اثر برتر تبلیغاتی، در بخش فعّالیت های ترویجی، روابط عمومی شد.

همچنین در بخش های «طرّاحی و معماری گرافیکی»و « تبلیغات حمایتی » از روابط عمومی شركت با اهدای نشان و تنديس ویژه  نیز تقدير شد.

در همین راستا کارشناسان روابط عمومی، در کارگاه های آموزشی جشنواره با محوریت «تبلیغات هوشمند و دیجیتال » و « تولید محتوای تبلیغاتی» با حضور اساتيد برجسته ی صنعت تبلیغات ، نیز شرکت نمودند.

پروفسور احمد روستا ، پدر بازاریابی ایران، دکتر محمود دهقان استاد دانشگاه ، و رئیس هیئت مدیره ی انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی، دکتر محمود محمدیان، استاد برجسته ی بازاریابی و تبلیغات، دکتر جواد قاسمی رئیس خانه ی روابط عمومی ایران ، و دکتر علی فروزفر مدرس دانشگاه ، از جمله مهمانان  در این همایش بودند.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا