اخبار

برگزاری سومین جلسه ی ستاد اقامه نماز ،پست استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی اداره پست استان مرکزی،سومین جلسه ی  ستاد اقامه ی نماز، با حضور چراغی مدیر کل پست استان مرکزی ،شاه جانی معاون پشتیبانی،عباسی معاون فنی،جهانشاهلو دبیر ستاد اقامه ی نماز، و دیگر اعضا، در سالن جلسات اداره کل پست استان مرکزی، برگزار گردید.

مدیر کل پست استان مرکزی، در ابتدای جلسه، با بیان اهمیت نماز، به عنوان یکی از فریضه های مهم و اصلی اسلام گفت: نماز در دین مبین اسلام والاترین فریضه الهی است، و شرط قبولی دیگر اعمال نیک انسان می باشد.

چراغی با اشاره به تاثیرگذاربودن حضور روسا، در برپایی باشکوه نماز جماعت، خاطرنشان کرد: اگر روسا و مسئولین ،در نماز جماعت حضوری  فعال داشته باشند، کارکنان مجموعه نیز در نماز جماعت، حضور پرشکوهی را خواهند داشت.

ایشان در این جلسه ، بر همکاری کامل  پست استان برای توسعه و ترویج بیشتر فرهنگ نماز، و اجرای برنامه‌های فرهنگی، تأکید کرد و گفت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ترویجی، حداکثر همکاری را برای تحقق یافتن، اهداف و برنامه های ستاد اقامه ی نماز و تخصیص اعتبارات، برای انجام مطلوب این فریضه، در سطح استان خواهیم داشت.

مدیر کل پست استان، در پایان سخنان خود، با بیان این که باید نمازخانه های ادارات پست را، برای انجام فریضه ی دینی نماز جماعت ، به بهترین وجه ممکن تجهیز کنیم، یادآور شد: نمازخانه باید زیباترین، مطبوع ترین و دلپذیرترین نقطه ی اداره باشد ، و باید عطر اسلام و عطر نماز ،در نمازخانه استشمام بشود.

در انتها جهانشاهلو ضمن تشکر از زحمات اکبری دبیرسابق ستاد اقامه ی نماز  و ارائه ی گزارش از عملکرد این ستاد، در سه ماهه ی سوم سال، و بیان برنامه های آتی ، تقدیر از خادمین نماز را ، از مهمترین اقدامات و برنامه‌ها ، در حوزه ی ترویج فرهنگ نماز برشمردند و تصریح کرد: باید از این زحمتکشان و تلاشگران عرصه ی نماز ، به بهترین صورت، تقدیر و تشکر نماأیم زیرا موجب ترویج این فریضه ی  الهی، در سطح جامعه هستند.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا