Uncategorized

بیوپست بستری برای ارتباط بین آزمایشگاه ها و ارسال نمونه ها

 استفاده از بیوپست برای ارسال نمونه های آزمایشگاهی

بیوپست در حال حاضر به عنوان یک بستر مناسب برای ارسال نمونه های آزمایشگاهی شناخته می شود. امروزه با استفاده از خدمات پست سرد می توانید به سادگی بسیاری از نمونه ها ی آزمایشگاه و عفونی را به منطقه مورد نظرتان ارسال کنید. با استفاده از این خدمات پستی دیگر نیازی به انجام برخی از سفرهای بین شهری نخواهد بود.

این سرویس به عنوان یکی از خدمات نوین در دنیای لجستیک به شمار می رود که مسئولیت حمل نمونه ها حساس مانند نمونه های عفونی و آزمایشگاهی را بر عهده گرفته است. یکی از مهمترین ویژگی های بیوپست این است که مسئولان جمع آوري مرسوله و نمونه هاي آزمايشگاهي، شيميايي و عفوني همه در سلامت كامل حمل خواهند بود. پست سرد این مرسولات را در مدت زمان 24 تا 36 ساعت توزیع می کند.

نمونه های آزمایشگاهی

خدمات بیوپست در زمینه حمل نمونه های آزمایشگاهی

بیوپست با ارائه خدمات ویژه یکی از چالش برانگیز ترین موضوعات دنیای لجستیک را حل کرده است. بیوپست این امکان را به وجود آورده است که نمونه های آزمایشگاهی و عفونی به شکلی ارسال شوند که کیفیت آن حفظ شوند. نکته قابل توجه این است که کمترین بی توجهی در زمان جا به جایی نمونه ها می تواند آسیب های جدی را به وجود بیاورد. بنابراین پست سرد یا بیولوژیک با استفاده از ابزارهای تخصصی ایمنی لازم را در جهت حفظ سلامت مرسوله و مامورین ارسال به وجود می آورد.

نمونه های آزمایشگاهی

ابزارهای تخصصی برای حمل نمونه های حساس و آزمایشگاهی

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم حمل نمونه های آزمایشگاهی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. از این رو لازم است که این مرسولات با تجهیزات مخصوصی حمل شوند. یکی از نمونه های این تجهیزات ظروف حمل نمونه پاتولوژی می باشد.

 بیوپست از این ظروف برای حمل نمونه های آزمایشگاهی در مسافت ها ی طولانی استفاده می کند. طراحی این ظرف ها به گونه ای است که امکان قرارگیری نمونه ها به تنهایی یا به همراه لوله های آزمایشگاهی وجود دارد. مهمترین ویژگی این تجهیزات مقاومت بالای آن در برابر تغییرات جوی و اتمسفر است که از هرگونه نشتی جلوگیری می کند. از این باکس ها برای همه ی شکل های حمل و نقل پستی علی الخصوص پست هوایی کمک می گیرند.

نمونه های آزمایشگاهی

لاباکس

همانطور که می دانید نمونه های آزمایشگاهی که شامل نمونه ی خونی و عفونی می باشند می توانند بسیار خطر آفرین باشند. بنابراین لازم است که حمل این مرسوبه ها تحت پروتکل های مخصوصی انجام بگیرد. مهمترین مسئله در حمل و نقل مرسوله های آزمایشگاهی حفظ کیفیت و تمامیت آن ها است در کنار آن لازم است از آلودگی محیط زیست نیز جلوگیری به عمل بیاید.

بیوپست برای جلوگیری از بروز این مشکلات ایجاد شده است. در گذشته عدم دسترسی به آموزش ها، ابزار و تجهیزات تخصصی در این زمینه باعث بروز نشت و آلودگی محیط زیست در زمان حمل و نقل می شد. به همین علت است که با ایجاد پست سرد سازمان ها و نهاد های بین المللی قوانین متعددی را برای حمل و نقل ریلی، زمینی و هوایی وضع نموده اند.

نمونه های آزمایشگاهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا