کاربردی

بیوپست و امداد رسانی در سوانح غیر مترقبه

وجود گسل های متعدد و نیز شرایط اقلیمی ایران، باعث شده است که سالانه شاهد سوانح غیر مترقبه متعددی مانند سیل و زلزله باشیم. هر چند مقابله با این قسم حوادث مستلزم زیرساخت هایی اساسی است، لیکن امداد رسانی به آسیب دیدگان هر چند مقطعی ، می‌تواند مرحمی بر زخم های آنان باشد. در همین راستا پستکس، ضمن اعلام همدردی، با هموطنان زلزله زده در بندر عباس، با اتکا بر سرویس بیوپست خود، آماده ی ارسال کمک های مردمی می‌باشد.

بیوپست

ارسال مواد غذایی با بیوپست

پستکس مفتخر که با ارائه سرویس پست سرد با نام بیوپست ، کمک های مردمی هموطنان را در قالب مواد غذایی، به دست آسیب دیدگان سوانح طبیعی برساند. این خدمت پستکس به هموطنان عزیز، به مانند دیگر خدمات پستکس، از درب منزل ارائه می‌شود. برای این کار کافی است به سایت پستکس مراجعه کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهند.

ارسال دارو و سرم

یکی از نیازهای ضروری امدادی در مواقع بروز سانحه، نیاز به دارو و سرم است. با توجه به محدود بودن میزان دارو موجود در هر شهر متناسب با جمعیت، و نیز افزایش چندین برابری نیاز به اقلام مذکور در بروز سوانح، لذا نیاز به ارسال دارو و سرم اجتناب ناپذیر خواهد بود.

علاوه بر جمعیت هلال احمر، و سایر نهاد های دولتی ، کمک های مردمی نیز در تامین نیاز دارو می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. ارسال این اقلام از طریق سرویس بیوپست در پستکس به راحتی انجام می‌پذیرد. سمن های( سازمان های مردم نهاد) امدادی پس از جمع آوری دارو و سرم می‌توانند با ثبت سفارش در سامانه پستکس آنها را به نقاط مورد نظر ارسال کنند.

ارسال درب تا درب برای کلیه اقلام اهدایی

علاوه بر کمک های غذایی و دارویی، بسیاری اقلام دیگر، مانند لباس، پتو، وسایل گرمایشی، چادر، لوازم بهداشتی و… نیز مورد نیاز آسیب دیدگان می‌باشد که ارسال آن می‌تواند اندکی از درد و رنج هموطنان آسیب دیده بکاهد. هموطنان عزیز به سادگی، با ثبت سفارش در سامانه پستکس می‌توانند هدایای خود را از درب منزل به نقاط مورد نظر ارسال کنند.

استفاده از شاپکس برای خرید و ارسال یکباره برای آسیب دیدگان

هموطنان عزیزی که قصد خرید و ارسال اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان را داشته باشند، می‌توانند با مراجعه با شاپکس، از آنلاین شاپ های موجود خرید خود را انجام داده و سپس با درج آدرس مناطق مورد نظر، بدون فوت وقت آنها را ارسال کنند.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. واقعا دارو ها خیلی مهم هستن که متاسفانه پست امکان ارسال دارو به راحتی انجام نمیده اما این میتونه خیلی مفید باشه که پستکس این قابلیت رو داره

  2. اگر خدمات پستی به سمتی بره که بشه خیلی از اقلام دیگه هم ارسال کرد عالی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا