اخبار

تأکید مدیرعامل، بر ایجاد نگاه سیستمی و شبکه ای در پست

به گزارش روابط عمومی، شرکت ملی پست، مهندس نعمتی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل، روز جاری و در جلسه ی ارزیابی عملکرد پست استان و مناطق پستی تهران و البرز، با بیان اینکه در جلسات ارزیابی، نقاط قوت و ضعف نمایان میشود افزود: استان تهران، سهم عمده ای از ترافیک و درآمد شبکه در حمل بار و بسته های پستی را دارد ، و تقویت این استان در افزایش بهره وری کل شبکه تاثیرگذار است.

معاون وزیر ، سپس به سهم استان تهران در ترافیک و درآمد شبکه ی پستی اشاره کرد و گفت: نگاه سیستمی و شبکه ای می تواند، ضمن تسریع در امور، به روند جذب بازار کمک کرده ، و ترافیک بیشتری وارد پست نماید، و استان تهران به دلیل موقعیت ویژه و منحصر به فرد، می تواند در جذب و افزایش ترافیک، و درآمد کل شبکه، تحول ایجاد کند.

رئیس هیئت مدیره پروژه، قیمت تمام شده ی خدمات را گام مهمی، در ورود اطلاعات صحیح به شبکه برشمرد ، و اظهار داشت: با اجرایی شدن این پروژه، ضمن دستیابی به اطلاعات زیرساختی، و تفکیک خدمات پایه، از ارزش افزوده، آمار ترافیک و درآمد کشور سامان دهی خواهند شد.

مهندس نعمتی شاخص های تدوین شده در ارزیابی ها را، بسیار عالی توصیف کرده و گفت: براساس شاخص های تعیین شده در برنامه ی استراتژیک، به خوبی می توان عملکرد بخش های مختلف را ارزیابی نمود، و از مسئولان در خصوص نحوه ی عملکرد زیرمجموعه ، توضیح خواست.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، هر دو هفته یکبار ، جلسات مستمر و کارگاهی، با مسئولان پست استان تهران و مناطق پستی برگزار خواهیم کرد، که مطمئنا، در پیشبرد اهداف و برنامه های این استان ، نتیجه بخش خواهد بود.

مدیرعامل در پایان با اعلام اینکه برنامه های خوبی، برای سال آینده طرح ریزی شده است گفت: اگر براساس برنامه های پیش بینی شده حرکت کنیم، آینده ی خوبی را برای پست رقم خواهیم زد!

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا