آموزش های کاربردیاپلیکیشن

تعریف شعب و مراکز خود در پنل شاپکس

استفاده از پنل شاپکس در شعب و مراکز مختلف

پنل شاپکس به شما این امکان را می دهد که همه مراکز و شعب فروشگاهی خود را در آن تعریف کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. با استفاده از این پنل می توانید همه ی سفارش هایی را که در شعب مختلف انجام می گیرد به ثبت برسانید. سپس کدهای مربوط به سفارش ها را به وسیله پیامک و پیش فاکتورها را با استفاده از ایمیل در صف پردازش قرار دهید. این پنل به شما امکان می دهد که نهایت دقت را در ارسال و تحویل کلیه سفارش ها به کار ببندید.

شما با استفاده از پنل شاپکس می توانید بر هر چند تا نمایندگی یا شعبه را که تحت مدیریت شماست نظارت داشته باشید. مسئولان فروشگاه ها می توانند به سادگی مرسولاتی را که سفارش داده شده اند به ثبت برسانند و همه ی مراحل ارسال و جمع آوری را به همراه چاپ فاکتور و بارکد گیری را انجام دهید. با استفاده از این پنل می توانید مراحل توزیع و تسویه مرسولات را دنبال کنید.

پنل

قابلیت های پنل شاپکس

پنل شاپکس به مدیران فروشگاه ها این امکان را می دهد گزارش گیری های تخصصی را به سادگی انجام می دهند. شما با استفاده از این قابلیت می توانید وضعیت فروشگاه ها و شعب را مورد نظارت و بررسی قرار دهند. با استفاده از این پنل می توانید به صورت کاملا هوشمند و به صورت 24 ساعته به تولید بارکد بپردازند. ممکن است در برخی موارد امکان تولید بارکد وجود نداشته باشد. در این شرایط دریافت بارکد از سرویس های مربوطه به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.

پنل

قابلیت های پنل اختصاصی فروشگاهی

با استفاده از پنل می توانید فرایند شخصی سازی را با قابلیت چند رسانه ای برای خریداران این قابلیت را ایجاد می کند که تصاویر و فیلم هایی را که مربوط به کالاهای موجود در فروشگاه است را مشاهده کنند. افراد می توانند محتوا و توضیحات متنی را که در ارتباط با کالاها وجود دارد را مطالعه کنند. پس از انجام این فرایند اقدام به سفارش کالای مورد نظرشان کنند.

پنل شاپکس این امکان را به وجود می آورد که خریداران روش ارسال کالای خریداری شده را انتخاب نمایند. با استفاده از این پنل مدیران فروشگاه ها می توانند مراحل مختلف خرید که شامل انتخاب، ارسال،پرداخت است را برای مشتریان ایجاد می کند.

استفاده از پنل اختصاصی این امکان را برای خریداران به وجود می آورد که مدیران فروشگاه با مشتریان تعامل داشته باشند. مشتریان در شعب مختلف می توانند نظرات و تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و به بهینه سازی عملکرد تولید کننده کمک زیادی می کنند. ارائه نظرات به نوعی برای فروشگاه ها تبلیغ به شمار می آید.

پنل شاپکس یکی از مشکل ترین بخش های خرید و فروش آنلاین یعنی پاسخگویی به سوالات مشتریان را تسهیل کرده است. در حالت عادی اکثر مشتریان پیج های اینستاگرامی از عدم پاسخگویی به موقع شکایت دارند. شاپکس این امکان را به وجود آورده است که پرسش و پاسخ به سرعت زیادی انجام بگیرد. همین امر باعث می شود که رضایت مشتریان از شما افزایش پیدا کند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا