اخبار

تقدیر اتحادیه پستی جهانی ، از عملکرد کیفی پست عادی خارجه ایران

اتحادیه پستی جهانی ، با ارسال پیامی، موفقیت های قابل توجه ، در بهبود کیفیت خدمات پست عادی خارجه «GMS» ایران را ستود و از عملکرد همکاران تقدیر و قدردانی کرد.

طبق گزارشات روابط عمومی شرکت ملّی پست،  آمار تحویل داده شده از سوی این اتحادیه،  در طی سال های 2016 تا 2018 حاکی از روند ، صعودی عملکرد پست جمهوری اسلامی ایران،  در شاخص سرعت سیر مرسوله های پستی، پست عادی خارجه مطابق با استانداردهای جهانی، است.

شرکت ملّی پست با همکاری دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان، کمیته کیفیت بین الملل QCS را تشکیل داده،  و با برگزاری جلسات منظم  و پیگیری های مداوم، در راستای تحقق تعهدات،  در سطح بین المللی؛ موفق به ارتقاء و بهبود شاخص فوق شد.                          

سرویس عادی (غیر ثبتی) به عنوان یک خدمت متداول،  و کاربردی بخش قابل توجهی از ترافیک مرسوله های دنیا را به خود اختصاص داده است، با توجه به ممکن نبودن رهگیری این دسته از مرسولات، اتحادیه پستی جهانی،  با هدف تضمین کیفیت این سرویس ،  در بین کشورهای عضو و افزایش سرعت سیر آن،   مطابق با استانداردهای جهانی،  دست به سنجش آن زد.

در این اقدام، سیر مرسولات خارجه از ابتدا تا انتها به صورت  (End To End) و مدت زمان سیر مرسولات عادی به صورت انتخابی توسط نمایندگان منتخب اتحادیه نشان گذاری شد. و  از طریق تکنولوژی RFID  و نصب آنتن های کنترلی GMS در استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا