اخبار

تمبرهای یادبود روز جهانی پست ، و هفته ی پلیس منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست ایران، تمبر یادبود روز جهانی پست در ابعاد (  44 *32 میلیمتر) و به ارزش 12هزار ريال ، در تیراژ 100 هزار سری، منتشر شد.که در این تمبر از( آرم اتحادیه جهانی پست، تمبر بعنوان نماد اصلی مبادلات پستی ، و همچنین نماد ارتباط فرهنگی مردم سراسر جهان، ساعت شنی به عنوان نماد سرعت تحول، و تغییر ماهیت خدمات پستی از شیوه های قدیمی و سنتی ،به سرویسهای نوین الکترونیکی استفاده شده است) !

تمبر یادبود بزرگداشت هفته ی پلیس،تمبردیگری است که توسط شرکت ملی پست، و به مناسبت بزرگداشت هفته ی نیروی انتظامی، در ابعاد (  45 *65 میلیمتر ) و به ارزش هر قطعه  12 هزار  ريال ، در  تیراژ 96 هزار سری، چاپ و منتشر شده است!

در طراحی این تمبر ، از تصویر گل رز با دو غنچه ی نیمه افراشته ، بعنوان نماد مردم و خانواده و کلاه نیروی انتظامی نیز به عنوان نماد حفاظت و امنیت ،استفاده شده است!

از علاقه مندان به تمبر و مجموعه داران دعوت می شود ، به منظور دریافت تمبرهای یادبود ( “روز جهانی پست” و “بزرگداشت هفته پلیس” ) به دفاتر پستی سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین سرویس اشتراک تمبر از طریق این دفاتر و سامانه (http://substamp.post.ir) قابل دریافت است!

نوشته شده: توسط فاطمه اسدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا