مدیرعامل، توسعه ی بسترهای الکترونیکی عرضه ی خدمات را نیز یادآور شد و گفت: امروزه بیشتر مردم، و تولید کنندگان، تمایل دارند خدمات مورد تقاضای خود، به ویژه در بحث خرید و فروش کالا، و محصولات را به شیوه ی اینترنتی انجام دهند! پست نیز متناسب با این گرایش، خدمات رسانی خود را به سمت، حمل بار و جابجایی کالا سوق داده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، مهندس نعمتی در نشست روز چهارشنبه ،با حضور مفتّح مشاور وزیر امور خارجه کشور، و مدیر کل توسعه ی مدیریت دانایی، اقبال خواه عضو هئیت مدیره، و احمدی معاون فنّی و بازرگانی شرکت ملّی پست، در محل وزارت امور خارجه برگزار شد! به تشریح ظرفیّت ها، قابلیت ها و اهداف و برنامه ی پست، در راستای ارائه ی خدمات مطلوب، به اقشار مختلف مردم پرداختند.
وی با بیان اینکه تولید خدمت، وظیفه ی ذاتی پست است، افزود: سیاست های راهبردی شبکه ی پستی کشور، ارائه ی بهترین، با کیفیت ترین، و قابل دسترس ترین خدمات، با رعایت اصل مشتری مداری می باشد.
او رویکرد نُوین پست، در تغییر شیوه ی خدمت رسانی را مورد تاکید قرار دادند، و اظهار داشت: آنچه در این تغییر رویکرد مدّ نظر است، تعریف و ارائه ی سرویس های پستی ، متناسب با خواسته و نیاز مشتریان و متناسب با تحوّلات تکنولوژی روز است.
معاون فنّی و بازرگانی، مدیرعامل نیز در این نشست ، با اشاره به توانمندی های شبکه ها ی پستی، گفت: وزارت امور خارجه با توجه به زیاد شدن دفاتر پستی، در تمامی نقاط کشور، و فراهم بودن بستری امن، می تواند ارائه ی خدمات نیابتی ، در راستای ارتباط هموطنان ، با کنسولگری داخل کشور، و همینطور ارائه ی خدمات پستی، با نمایندگی کنسولی خارج از کشور را نیز فراهم نماید.
وی در ادامه به بیان خدماتی از جمله: ایجاد صندوق پستی هوشمند، فراهم نمودن بستر مناسب، جهت ارتباط هموطنان مقیم خارج از کشور، با وزارت امور خارجه ، در کشورهای فاقد سفارتخانه، وهماهنگی جهت چاپ تمبر مشترک ،با سایر کشورها پرداخت.
وی افزود: همچنین می توان با همکاری شرکت ملّی پست ،سرویس ویژه ی درخواست ترجمه مدارک هموطنان مقیم خارج از کشور را، با اخذ تأییدیه، از وزارت دادگستری و وزارت خارجه، به بهترین شکل ممکن انجام نمود.
تیم خبری پست بار