ثبت مرسولات پستی به صورت انبوه با استفاده از پنل شاپکس

شاپکس

پنل شاپکس  یک روش بی نظیر برای ثبت مرسولات پستی انبوه

شاپکس به عنوان یکی از مهمترین پلتفرم هایی است که در زمینه کسب و کارهای آنلاین وجود دارد. با استفاده از این پلتفرم همه ی فروشگاه های آنلاین و بیشتر از همه فروشگاه های اینستاگرامی به پنل های اختصاصی مجهز می شوند. فروشندگان با استفاده از این پنل ها می توانند به قابلیت هایی نظیر سفارش انبوه، دسترسی به دریافت گزارش های سیستمی و در کنار آن آگاهی از تعداد و تنوع کالاها دسترسی داشته باشند. با استفاده از این پنل امکان آنالیز فروش و انبارگردانی نیز وجود دارد.

 شاپکس

بررسی مزیت های پنل شاپکس

یکی از مهمترین قابلیت هایی که پنل شاپکس در اختیار کاربران قرار می دهد امکان ثبت مرسولات در تعداد انبوه است. کاربران این پلتفرم می توانند به سادگی هرچه تمام تر همه ی مراحل ارسال مرسولات را که شامل جمع آوری، چاپ فاکتور و بارکد گیری است را پیگیری کنند. آن ها می توانند در ادامه توزیع و تسویه مرسوله را نیز پیگیری نمایند.

پنل شاپکس مجهز به یک سرویس هوشمند شبانه روزی است که به صورت ۲۴ ساعته به فرایند بارکد گیری مشغول است. در صورتی که بنا به هر دلیلی عملیات بارکد گیری برای یک مرسوله به صورت صحیح انجام نگیرد این سامانه به شکل کاملا اتوماتیک اقدام به دریافت بارکد از سرویس مربوطه خواهد کرد. با استفاده از این امکانات دیگر فروشگاه های آنلاین نگرانی ثبت مرسولات خود را نخواهند داشت.

امکانات پلتفرم فروشگاهی

مهمترین امکانات شاپکس به عنوان یک پلتفرم فروشگاهی انجام همه ی خدمات پستی برای فروشگاه ها به صورت انبوه است. عملکرد این پلتفرم به صورت کاملا سازمانه یافته و تله شاپینگ است کاربران می توانند با خیال راحت به ثبت سفارشات آنلاین خود بپردازند.

شاپکس در ابتدای امر با هدف ایجاد پست فروشگاهی برای کسب و کارهای آنلاین طراحی شده است. معمولا از این پلتفرم در فروشگاه ها و مراکز خاص استفاده می کردند. اما با گذشت زمان فروشگاه ها و نمایندگی های فروش زیادی نسبت به استفاده از آن تمایل نشان دادند.

با توجه به اینکه روش های فروش و تبلیغات در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است؛ اما همچنان تله مارکتینگ با استفاده از کال سنتر به عنوان یکی از روش های تاثیرگذار در امر فروش شناخته می شود.

 شاپکس

سخن پایانی

شاپکس در واقع یک پلتفرم است که پا را از سرویس های فروشگاهی فراتر نهاده است. با استفاده از این پلتفرم افراد به شیوه ها و روش های بازاریابی و نیازهایی مانند انبارداری، سطح دسترسی، تریف کال سنتر دسترسی خواهند داشت. با استفاده از این سرویس می توانید وظایف مختلف را برای کارکنان تعریف کنید و در عین حال تعیین وضعیت ها نیز وجود دارد.

شما با استفاده از این سرویس می توانید به انبوهی از نیازهای تله شاپینگ که شامل پنل های پیامکی و پنل های کال سنتر می باشند دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید به دیگر امکانات تخصصی در این زمینه مانند گزارش گیری، حسابداری ساده، انبار داری، امکان بارگذاری محصولات در پنل و …. دسترسی داشته باشید. همین امر باعث می شود که این پلتفرم نسبت به نمونه های مشابه خود از برتری زیادی برخوردار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *