Uncategorized

خرید و فروش امن کالا بعد از تایید کالا با امنیتو

امنیتو قابلیت خرید امن

امنیتو چیست؟ همانطور که می دانید در حال حاضر افراد مشغله های فکری زیادی دارند به همین دلیل فرصت کوتاهی برای انجام خریدهای فیزیکی و حضوری خواهند داشت. با توجه به وضعیت موجود افراد بیشتر تمایل دارند که از خرید اینترنتی استفاده کنند. با توجه به اینکه امروزه مشاهده می کنیم که فروشگاه های اینترنتی رشد زیادی داشته اند اما همواره چالش هایی برای خرید در این زمینه وجود داشته است.

یکی از مهمترین مشکلاتی که در محیط وب و سایت های تجارت الکترونیک مشاهده می شود ایجاد احساس امنیت در مشتریان است. افراد همواره در زمان خرید از فروشگاه های آنلاین نگرانی هایی در مورد ارسال بسته های خرید پستی دارند. گروه پستکس برای از بین بردن این معضل اقدام به ارائه یک سرویس ممتاز پستی کرده است. این سرویس با عنوان امنیتو یا خرید و فروش امن است که این معضل و نگرانی بزرگ را از بین برده است.

  خرید امن

امنیتو سرویس خرید امن از فروشگاه های اینترنتی

سرویس امنیتو به عنوان یکی از امن ترین سرویس های پستی به شمار می رود. عملکرد این سرویس به این شکل است که هنگامی که خریدار کالایی را از فروشگاهی خریداری می کند برای ایجاد امنیت فرایندی اجرا می گردد. بر اساس قوانین امنیتو هزینه خرید کالا و هزینه ی مربوط به ارسال بسته در حساب خریدار بلوکه می شود.

مسدود بودن حساب تا زمانی است که کالای مورد نظر به دست خریدار برسد و صحت و سلامت آن توسط او تایید شود. در این زمان است که هزینه ی بلوکه شده به نفع فروشنده آزاد خواهد شد. نکته ی قابل توجه در ارائه ی خدمات پلتفرم خرید و فروش امن این است که در صورتی که کالای مورد نظر توسط خریدار تایید نشد و مورد پسند او قرار نگرفت وجه بلوکه شده به نفع خریدار آزاد می گردد. مدت زمان مسدود شدن هزینه کالا بر اساس زمان ارسال کالای مورد نظر می باشد.

عدم تایید کالا توسط خریدار

سرویس امنیتو این قابلیت را به وجود آورده است که در هنگام خرید محصولات مورد نظر هزینه ی پرداخت شده برای کالا در حساب امانی اعلام می گردد. تا زمان تحویل بسته مورد نظر به وسیله فروشنده این مسدود شدن باقی می ماند. زمانی که مرسوله به خریدار تحویل داده شد و خریدار نیز دریافت آن را مورد تایید قرار داد هزینه پرداخت شده برای کالای مورد نظر به حساب فروشنده واریز می گردد. در صورتی که مرسوله مورد نظر توسط خریدار تایید نگردد هزینه ی خرید کالا به خریدار بازگردانده می شود. هزینه هایی که مربوط به ارسال و بازگشت کالا می شود از فروشنده دریافت خواهد شد.

  خرید و فروش امن

همه ی فروشگاه های آنلاین در سراسر کشور می توانند از این سرویس برای ارسال محصولات خود به سراسر کشور استفاده کنند. امنیتو امکان ارسال بسته های پستی را به 59 میلیون کد پستی به وجود می آورد. این قابلیت با استفاده از سرویس های پستی مختلف مانند پرشیا و شیپیتو، چاپار ماهکس، یارباکس، پستبار را با امکان زمانبندی های گوناگون قابل عرضه می باشد. با استفاده از خرید و فروش امن اعتماد میان فروشنده و خریدار افزایش پیدا می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا