اخبار

سامانه ی پست کتاب، رونمایی شد

طبق گزارشی از شرکت ملّی پست، معاون فنی و بازرگانی در این مراسم،  که عصر روز سه شنبه برگزار شد، گفت: امروز شاهد اقدامی مؤثّر،  در راستای توسعه ی فرهنگی به عنوان عاملی مؤثّر، در توسعه ی کشور و ارائه خدمات حمل ونقل پستی ارزان، به ناشران، کتاب فروشان ، و فعّالان حوزه ی نشر کتاب هستیم.

احمدی با اشاره به حمایت اجتماعی پست در دنیا ، از مرسولات فرهنگی، افزود: پست جمهوری اسلامی ایران نیز همواره ، حامی کتاب و روزنامه، به عنوان دو مؤلّفه مهم،  و تأثیرگذار فرهنگی است، و حتی در این زمینه تخفیفاتی را ، فراتر از تخفیفات جهانی، برای این گروه از مرسولات، در نظر دارد.

وی بر استفاده از بستر فنّاوری اطلاعات، به منظور رونق بازار کتاب و کتابخوانی تأکید کرده و اظهار داشت: استفاده از این فضا ارائه خدمات پستی را آسان تر کرده ، و به آن سرعت می بخشد.

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل همچنین گفت: با راه اندازی سامانه پست کتاب، فعّالان عرصه ی نشر و کتاب، می توانند با مراجعه به واحدهای پستی ، از خدمات پشتیبانی این سرویس نیز بهره مند شوند.

گفتنی است، عضویت در این سامانه رایگان بوده، و خدمات پستی با تخفیف ویژه ارائه می شود. مراحل عضویت، ثبت نام و دریافت پنل پستی، در سامانه ی خانه کتاب به آدرس( www.ketab.ir ) تشریح شده است. این سامانه یک پیشخوان مجازی پستی 24 ساعته است ، که کاربران می توانند تمامی مرسولات پستی را،  با تخفیف ویژه از طریق شبکه پستی ارسال نمایند.

تمامی مرسولات به صورت روزانه،  از محل اعلامی توسط فروشگاه ها، جمع آوری شده، و در اسرع وقت ارسال می شوند.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا