اخبار

سرویس حمل و نقل و حمل بار پست بار

در حالی که طی سال‌های گذشته ،  کسب‌وکارهای نوین و آنلاین، به سرعت جایگزین شیوه‌های سنّتی خدمات رسانی به مردم شده‌اند، معرفی یک اپلیکیشن و سایت آنلاین پست بار در حوزه ی حمل و نقل مرسولات پستی و خرده بار به سرعت در کانون توجه قرار گرفته است.

پست بار اولین باجه مجازی و اپلیکیشن خدمات پستی در ایران، این سایت آنلاین توانسته در مدت زمان کمی جای خود را در میان سایر رقبای حمل بار و حمل و نقل بازکند.شما می توانید بدون اینکه از منزل یا محل کار خود خارج شوید در سایت پست بار و یا استفاده از اپلیکیشن پست بار در صورت نداشتن سیستم به راحتی در سایت پست بار ثبت نام کرده، و از خدمات آن بهره مند شوید.

پست بار از 0 تا 50 کیلو بار را برای شما از درب مبدأ تا درب مقصد جابجا میکند.یکی از مزایای این سایت این است که بار شما را بدون در نظر گرفتن حجم و مسافت جابجا کرده و به هر نقطه از ایران که بخواهید حمل می کند.

همچنین فروشگاه های اینترنتی میتوانند از یکی دیگر از مزایای این سایت که سرویس پرداخت در محل می باشد استفاده کرده و محصولات خود را به مشتری داده و هزینه را درب محل مامور پست از گیرنده تحویل بگیرد.

همچنین دوستانی که برای ارسال کالای خود عجله دارند می توانند از سرویس پیشتاز پست بار استفاده کرده تا مرسوله زودتر ارسال شود.

دوستانی که در سایت ثبت نام کرده و وارد سایت می شوند ، پس از ثبت سفارش و تکمیل شدن آن ، می توانند بارکد 24 رقمی محصول خود را مشاهده کرده واز طریق این برکد محصولات خود را رهگیری نموده از وضعیت بسته خود مطلع شوند.

همچنین در صورت هر 100 عدد سفارشی که انجام دهید 5 حمل بار رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

کسانی که تمایل دارن به عنوان نماینده با سایت ما همکاری داشته باشند نیز می توانند در صفحه نخست سایت روی قسمت نمایندگی کلیک کرده و با خواندن شرایط داشتن نمایندگی با پست بار همکاری نمایند.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا