آموزش های کاربردی

شرکت های ارائه دهنده پست اکسپرس بین المللی (مقایسه)

پست اکسپرس در پی گسترش ارتباط بین کشورهای مختلف به صورت بین المللی مرسوم شده است. همان قدر که خریدهای آنلاین بیشتر می شوند، استفاده از انواع پست ها به خصوص به صورت آنلاین و اینترنتی بیشتر خواهد شد. نیاز به سرعت بخشی به پست و خدمات آن در میان تاجران بین المللی نیز بیش از گذشته احساس شده است. نیاز به بسته بندی مناسب که بسته را ایمن و سلامت به مقصد برساند نیز از اهمیت شایانی برخوردار است. شرکت های مختلفی در جای جای جهان هستند که مسئولیت جا به جایی بسته ها و نامه ها را بر عهده دارند که در ادامه چند شرکت با هم مقایسه شده اند.     

شرکت های خدمات پستی

مقایسه و رقابت بین انواع شرکت های ارائه دهنده پست اکسپرس در چند حوزه انجام می گیرد. اینکه فرستنده ها بتوانند بسته مرسوله خود را رهگیری کنند، کیفیت رساندن بسته ها چطور است، جا به جایی مرسولات با چه سرعتی انجام می گیرد و البته آخرین و شاید مهم ترین آن هزینه پست و ارسال چقدر است. 

شرکت واسط پستی صدر

این شرکت یکی از معتبرترین شرکت های خدمات پستی با پنل کاربری پیشرفته در سامانه خود است. با توجه به اینکه بیش از شش سال است در این زمینه فعالیت داشته است، خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. با مراجعه به سامانه این شرکت می توانید به راحتی وارد پنل شده و با بررسی های لازم گزینه های مناسب را برای بسته خود انتخاب کنید. انواع پست در این شرکت ارائه می شوند. ضمن اینکه می توانید هزینه را به جای آنلاین، درب منزل پرداخت کنید. 

شرکت کارا پست

این شرکت نزدیک به چهارده سال است که خدمات پستی ارائه می دهد. در واقع یکی از نخستین شرکت هایی است که به صورت بین المللی فعالیت خود را آغاز کرده است. از ویژگی های این شرکت رساندن سلامت بارهای سنگین و حجیم به مقاصدی در داخل و یا خارج کشور است. با توجه به گسترش این شرکت و داشتن نمایندگی در تمام شهرهای ایران، توانایی ارسال کالاهایی با حساسیت بیشتر را دارا است. حمل و نقل مرکب که به معنای دستکم استفاده از دو راه هوایی، ریلی، دریایی و زمینی است، در این شرکت انجام می شود.

شرکت های رائه دهنده پست اکسپرس

شرکت پستی پی دی ای

این شرکت با بیش از هشت سال سابقه خدمات پستی، خدمات حمل بار هوایی و پست سریع بین المللی را نیز در دستور کار خود قرار داده است. از خدمات منحصر به فرد این شرکت می توان ترخیص یک روزه مرسولات و امکان پرواز اختصاصی و مستقیم به دبی و چین را نام برد. پس کرایه، اکسپرس کم هزینه، حمل بار سنگین هوایی، ترخیص کالا از گمرک و حمل بار دریایی نیز از دیگر خدمات این شرکت هستند.

شرکت پستی پستکس

شرکت پستی پستکس ارائه دهده انواع خدمات آنلاین پست اکسپرس با روشی نوین با شرکت های ارائه دهنده پست اکسپرس فعالیت نموده و شما عزیزان میتوانید خدمات پستی خود را در بین این شرکت ها انتخاب و مناسب ترین گزینه را برگزینید

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا