Uncategorized

مراحل ثبت سفارش ارسال مرسوله با اتوبوس

مراحل ثبت سفارش ارسال کالا با اتوبوس

قبل از هر چیز باید گفت که راحت‌ترین راه برای ارسال کالا با اتوبوس، ثبت اینترنتی سفارش است. چرا که شما با ثبت آنلاین سفارش خود جهت پست اتوبوسی بین شهری، نیاز به مراجعه به ترمینال و یافتن اتوبوس مناسب و راننده و … ندارید. به عبارت دیگر شما می‌توانید تنها با چند کلیک ساده و با ارائه مشخصاتی مانند نوع مرسوله، وزن، ابعاد و … و همچنین شهر مقصد، سفارش ارسال بسته پستی را در سامانه سفارش شرکت مورد نظر خود ثبت نمایید.

ضمن اینکه قبل از ثبت سفارش می‌توانید از میزان هزینه ارسال مرسوله با اتوبوس و همچنین نحوه پرداخت نیز مطلع شوید. جالب است بدانید که کالارسان برای سرویس پست اتوبوسی خود دو روش را جهت پرداخت تعرفه ارسال کالا، در نظر گرفته است. روش اول پرداخت اینترنتی توسط فرستنده یا به اصطلاح پیش کرایه می‌باشد. روش دوم نیز تحت عنوان پس کرایه شناخته می‌شود که در آن گیرنده پس از دریافت مرسوله، هزینه ارسال را پرداخت می‌نماید.

ارسال کالا با اتوبوس

ثبت سفارش آسان ارسال کالا در پستکس

در زیر مراحل ثبت سفارش ارسال بسته پستی با اتوبوس ذکر شده است:

  1. آدرس اینترنتی postex.ir را در مرورگر خود جستجو کنید.
  2. یکی از روش‌های پرداخت کرایه حمل بار را انتخاب نمایید.
  3. اگر عضو سایت نیستید؛ در پستکس عضو شوید.
  4. مشخصات مرسوله خود را به صورت دقیق و بر مبنای فرم موجود در سایت، وارد نمایید.
  5. شهر مبدا، شهر مقصد، آدرس فرستنده و گیرنده را درج کنید. (توجه داشته باشید که موارد مورد نیاز در این قسمت با توجه به نوع روش پست اتوبوسی که انتخاب کرده‌اید؛ متفاوت خواهد بود.)
  6. پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده و مشاهده هزینه ارسال بار با اتوبوس، سفارش خود را ثبت نمایید.

مراحل فوق، ثبت سفارش با ساده‌ترین روش ارسال مرسوله با اتوبوس را بیان کرد. اما اگر قصد دارید با اطمینان بیشتر سفارش خود را ثبت کرده و با قیمت‌ها و سرویس‌های مختلف پست اتوبوسی در سایر شرکت‌ها نیز آشنا شوید؛ پیشنهاد می‌شود که حتما به سایت پستکس مراجعه نمایید.

نرخ ­گذاری خدمات پستی برای مرسولات تجارت الکترونیک

پستکس یک پلتفرم پستی است که با استفاده از آن می‌توانید از خدمات ارسال بار با اتوبوس شرکت‌هایی نظیر یارباکس، کالارسان، چاپار و … اطلاع یافته و بهترین شرکت را برای ارسال بسته پستی خود از طریق اتوبوس‌های بین شهری انتخاب نمایید. این سرویس یکی از جدیدترین خدماتی است که این شرکت در اختیار مشتریان خود قرار داده است؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر از این سرویس، می‌توانید به مقاله “خدمتی جدید از پستکس؛ پست اتوبوسی” در مجله پستکس مراجعه فرمایید.

در پایان سپاسگزاریم که تا پایان با ما همراه بودید؛ امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد و با مطالعه این مطلب توانسته باشید به راحتی از امکان پست سریع کالا با اتوبوس بهره مند شوید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما در پستکس استفاده کنید.

پست سرد
پست سرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا