اخبار

معاون فنی و بازرگانی، از رشد 27 درصدی امانات پستی خبر دادند

یه گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، احمدی در این جلسه که در روز سه شنبه برگزار شد افزود: در شرایط رکود نامساعد اقتصادی حوزه های کسب و کار، بی شک آنچه که باعث رشد و پیشرفت شبکه می باشد، ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات می باشد.

احمدی، نظارت هوشمند بر کیفیت خدمات پستی، و جلب کردن رضایت مشتریان را، اصلی ترین عامل حضور فعال،  در شرایط رقابتی پیش رو در بازار پست دانستند، و اظهار داشت: امسال رصد و پایش عملکرد واحدهای اجرایی، در توزیع بموقع مرسوله های پستی، به عنوان یکی از کلیدی ترین شاخص های کیفی سرویس ها،  در اولویت اقدامات قرار گرفته است.

یه گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، احمدی در این جلسه که در روز سه شنبه برگزار شد افزود: در شرایط رکود نامساعد اقتصادی حوزه های کسب و کار، بی شک آنچه که باعث رشد و پیشرفت شبکه می باشد، ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات می باشد.

وی با اشاره به اينكه كيفيت فعلی، خدمات مطلوب و شایسته ی شركت  ملی پست نمی باشد، به تشریح شكل گيری نگاه سيستمی در مقوله ی كيفيت خدمات پرداخت ، و گفت: با سالم سازی نظام گرد آوری و ثبت اطلاعات، استاندارد سازی عمليات و انجام كنترل های سيستمی،  به صورت الكترونيك و فيزيكی، مقدمات تعريف شاخص های كارآمد و جديد، برای ارزیابی فراهم شده است.

او افزود: امروز با جرات می توانیم به مشتریان محترم شبکه های پستی تعهد دهیم،  که با کاهش درصد محصول نامنطبق و رعایت سطح کیفی خدمات، مشتری مداری را در سر لوحه ی فعالیت کسب و کار خود قراردهیم و در کنار ترویج فرهنگ مشتری مداری و مشتری محوری در شبکه پست، توجه به نیاز متقاضیان در اولویت کار قرار گرفته شده است.

معاون فنی و بازرگانی در بخش دیگری از سخنانش،  با تاکید بر اینکه حفظ بازارهای موجود و توسعه ی فعالیت ها، مرهون بازار شناسی و پاسخ گویی، بموقع نیاز مشتری و بازار است، گفت: توانمند سازی کارکنان از طریق آموزشهای لازم، ارزیابی های کارآمد برنامه و فرهنگ سازمانی، و تغییر نگاه منابع انسانی،  در دستور کار می باشد.

وی در ادامه،  تلاش مضاعف کارکنان و مدیران را،  به منظور تحقق اهداف و برنامه های پیش بینی شده، تا رسیدن به نقطه ی مطلوب ، ضروری و حائز اهمیت دانست.

در پایان این جلسه ، از زحمات ناظرین مدیرکل و کارکنان پست استان لرستان، به دلیل کسب رتبه ی نخست شاخص های کیفی، طی دو ماه متوالی،  قدردانی به عمل آمد.

نوشته شده توسط:فاطمه اسدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا