اخبار

مهندس نعمتی ، روند عملیات پستی در مرکز ملی پردازش و مبادله ی پستی را مورد بازدید قرار داد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست،مهندس نعمتی، روز پنجشبه در بازدیدی که به همراه جان بزرگی دبیر هیئت مدیره و امور استانها، هادی مدیر کل پست جنوب غرب تهران ، بیرانوند مدیر کل امور مالی، و جمعی دیگر از مسئولان انجام شد، بر لزوم حفظ جایگاه پست، و تامین هرچه بیشتر رضایتمندی مشتریان ، تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه پست، شبکه ای مبادله ای است که خدمات آن همواره ، مورد توجه و نیاز شهروندان می باشد، اظهار داشت: تمرکز بر بهبود بیشتر سطح کیفی خدمات، بویژه در مراحل آماده سازی، رهسپاری و تحویل مرسوله های پستی به دست مشتریان، می تواند منشا تحولات زیادی در باقی بخش ها باشد.

او با یادآوری به این نکته که تأمین کیفیت خوب ومطلوب، و مورد نظر مشتریان ،همواره یکی از دغدغه های اصلی مدیران و مسئولان ارشد شبکه های پستی کشور می باشد، گفت: اهمیت این موضوع می بایست در تمام لایه های شرکت گنجانده شود ،تا جایی که هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، برای رسیدن به نقطه ی مطلوب بهتر، تلاش کند.

مدیرعامل، رعایت تعهد زمانی تحویل مرسوله ها را ، بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: رعایت این اصل، در کنار ارتقاء کیفیت سرویس، اعم از افزایش سلامت و سرعت مرسوله ها و کاهش مدت زمان انتظار مشتری،  از نکات بسیار کلیدی ، مشتری مداری در پست است.

مهندس نعمتی با اشاره به اینکه، افتخار ما این است، که در خدمت مردم هستیم، گفتند: باید با خلاقیت و هوشمند سازی، نیازهای مشتریانمان را با سرعت و کیفیتی که مد نظر آنهاست، تامین نماییم تا آنها نیز پست ملی را، به عنوان اولویت اول خود بشناسند!

وی در ادامه ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مسئولان و کارکنان مرکز ملی پردازش و مبادله ی پستی، این واحد را یکی از مراکز اصلی و ارکان حیاتی شبکه معرفی کرد و گفت: هر گونه حرکت مثبت و رو به جلو، در این مرکز، می تواند موتور محرکه ی  سایر بخش ها باشد.

معاون وزیر در پایان ، نزدیک شدن به ایام پایانی سال میلادی و افزایش ترافیک مرسوله های خارجه، را یادآور شد و افزود: لازم است مدیران مجموعه با برنامه ریزی دقیقی، روند ارسال مراسوله های این سرویس را ، با هدف تامین رضایت حداکثری مشتریان، مدیریت نمایند.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا