اخبار

مهندس نعمتی در بازدید از منطقه ی جنوب شرق ، بر تداوم ثبت نام کارت هوشمند ملّی تا پایان سال، مجدانه تاکید کرد.

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره، و مدیرعامل شرکت ملّی پست، در جریان بازدید از منطقه ی پستی جنوب شرق تهران گفت: ثبت نام کارت هوشمند ملّی ، در تمامی باجه های پستی سراسر کشور، تا پایان سال ادامه دارد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملّی پست، در این بازدید که به همراه احمدی معاون فنّی و بازرگانی و مقصودی مدیر کل پست استان تهران انجام شد.در خصوص ارائه ی خدمات کارت هوشمند ملّی توسط پست اظهار داشت: با تجهیز مراکز و واحدهای پستی درسطح کشور، بخش عمده ی واجدین شرایط، نسبت به ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملّی اقدام کرده اند، اما با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال، و اتمام مهلت دریافت این کارت، تمامی باجه های اختصاص یافته به ارائه ی خدمات کارت هوشمند ملّی باجدّیت تمام ، آماده ی ثبت نام از هموطنان می باشند.

وی ضمن اشاره به همکاری مستمر و سازنده ی شرکت ملّی پست،  و سازمان ثبت احوال، گفت: این موضوع باعث شده برّرسی های کارشناسانه ی دو طرف و پیگیری های دائمی، مشکلات به وجود آمده در طول اجرای این پروژه، در کوتاهترین زمان حل شوند به طوری که امسال با حداقل مشکلات فنّی و اجرایی روند ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملّی شهروندان ، در حال انجام است.

معاون وزیر در ادامه ، از سایر قسمت ها و واحد های  اجرایی و ستادی این منطقه  بازدید کردند، و با حضور در جایگاه میز خدمت، ضمن تأکید بر اهمّیت تکریم و خدمت رسانی شایسته، به مراجعین محترم، ارائه ی خدمات متناسب با نیاز مردم را بااهمّیت والزامی دانستند و خواستار توجه بیشتر مسئولان، متصدّیان و تمامی کارکنان به این امر مهم شدند.

مهندس نعمتی در جمع همکاران موزع نیز حضور یافتند، و ضمن اشاره به شرایط سخت نامه رسانی در وضعیت آب و هوایی و جوّی مختلف، نامه رسانی را ذاتی ترین خدمت پست و اساس همه ی خدمات عنوان کردند و گفت: مدیران و مسئولان ارشد شبکه همواره به اهمّیت این موضوع واقف و مطّلع هستند و توجه ویژه به ارتقای وضعیت موزعین را مدّ نظر دارند.

مدیرعامل،  بهبود کیفیت خدمات، و سرویس های پستی  را، به عنوان یک اصل اساسی و رمز بقای شبکه های پستی در شرایط رقابتی یاد کردند و افزود: از تمامی کارکنان در هر سطح و رتبه ای انتظار می رود این امر مهم را در اولویت، و برنامه های کاری خود قرار دهند .

وی نظم وانضباط حاکم در منطقه ی پستی جنوب شرق را در سرویس دهی به مشتریان ، ستودنی دانستند و اظهار داشت: این شیوه ی خدمات رسانی می تواند، به عنوان الگویی کارآمد در تمام مراکز پستی کشور، به کار گرفته، و اجرایی شود.

او همچنین از متصدّیان و مسئولان در واحدهای قبول خواست، با تشریح کامل سرویسهای پستی ، متناسب با نیاز مشتریان، به شناخت بهتر از خدمات پستی و تأمین رضایت مندی آنان کمک کنند.

گفت و گو با مراجعین منطقه ی پستی جنوب شرق، در خصوص نحوه ی ارائه ی خدمات به آنها ، از دیگر بخش های برنامه ی بازدید مهندس نعمتی از این منطقه پستی بود.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا