اخبار

مهندس نعمتی: صیانت از سرمایه ی انسانی مهمترین وظیفه ی حراست است

مهندس نعمتی ، در روز دوشنبه ، در جلسه ای که با حضور فنایی رئیس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فاطمی نیا ، مدیر حراست کل کشور، اعضای هیئت مدیره، معاونین مدیرعامل،  و مدیران کل ستادی برگزار شد. با تاکید بر رعایت اصل اقدامات پیشگیرانه، در خصوص انجام وظایف حراست، اظهار داشت: فیزیک محور بودن و جابجایی و حمل بار ، سالیانه بیش از  چهارصد میلیون مرسوله و امانات پستی شهروندان توسط پست، مسئولیت خطیر حراست را سنگین تر کرده است، و این امررا می طلبد تا مجموعه ی حراست، در کنار سایر بخش ها، با حساسیت بیشتری بر امنیت مرسولات پستی و حفظ اعتماد مردم متمرکز شوند.

او داشتن برنامه ی دقیق و منظم را، به منظور نظارت و صیانت از  شبکه های پستی کشور، وحجم زیاد بسته ها و امانات مردم، نزد پست را شرط لازم موفقیت حراست دانست ، و تصریح کرد: سنگین تر شدن وظایف حاکمیتی پست، پس از ملی شدن نیز این مسئولیت را دو برابر کرده است.

مدیرعامل ،به هوشمندی پست در مورد تغییر ساختار حراستی اشاره کرد و گفت: در تغییرات اساسی که طی یکی دو سال اخیر انجام شد، اداره کل حراست، به« اداره کل حراست و امنیت پستی» تبدیل شد،  که این تغییر، وظیفه ی حراست را در صیانت از ارسال مرسوله های پستی، سنگین تر کرده است.

ایشان در ادامه از شرکت ملی پست ، به عنوان مجموعه ای خدماتی و اجتماعی نام برد و افزود: تاریخ پر افتخار پست نشان می دهد، ارسال مکاتبه ها، و برقراری مراودات، از طریق پست یکی از قدیمیترین شیوه های ارتباطی انسان بوده ، و امروز نیز متناسب با تغییر شیوه های ارتباطی، خود را با نیازهای مردم هماهنگ ساخته ، و به خدماتی که می دهد ادامه خواهد داد.

مدیر حراست کل کشور، نیز در این جلسه،  به تخصص فنی و اخلاق محوری ، مدیر کل جدید حراست و امنیت پست، اشاره کرد و گفت: تقویت ارتباط دو طرفه، بین مجموعه ی مدیران و حراست خواهد توانست، رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسئولیت ها را برای دو طرف آسان  کرده ، و مانع از  ایجاد خسارت و آسیب به کارکنان شود.

فاطمی نیا نیز مهمترین محورهای جهت گیری مدیران ، بخصوص مدیران حراست را مهم دانست و  افزود: عزمی جدی به منظور فعال  سازی چرخه ی اقتصادی کشور، برنامه ریزی عملی و قابل اجرا، ایجاد هماهنگی و همدلی بین قسمت های مختلف مجموعه، نظارت بر تمامی سطح ها و داشتن روحیه ی جهادی از جمله ی این موارد است.

رئیس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز ، در جلسه گفت: بکارگیری نیروهای جوان ، در شرکت ملی پست می تواند منشأ خیر و برکت و رشد بیشتر مجموعه باشد.

 در پایان این جلسه از زحمات و تلاش های راهلی، مدیر کل و زارع سرپرست پیشین حراست و امنیت پستی ، با اعطای لوح تقدیر قدردانی شد.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا